Wel jammer is dat er dus waarschijnlijk niemand dinsdag op mijn verjaardag komt helaas, hahaha. Maar volgens een eerder geplaatst kaartje van Jan kan er tot dinsdag 20cm vallen hier. Maar niet teveel op vastpinnen natuurlijk!
Wat hebben ze daar toch een mooi landschap daar in noorwegen, vooral met sneeuw
Die webcam staat ook op een perfecte plek
Ow ok dan heb ik hem van jou!! Echt mooi daar inderdaad. Ik zag dat het aan het sneeuwen is dus ik dacht even iedereen lekker maken.
verbaast me ook niks met die vorst hier:P afgelopen nacht -8,3 nacht daarvoor -7,2... hele dag vriest het ook.. | Gewijzigd: 28 november 2010, 13:48 uur, door supercel
We zullen het wel zien. Zoals Jan al zegt, het zit gewoon in de kaarten.
Toch zou ik graag weten waar zij hun verwachting op baseren.
*kristal*bol*kuch*
*kristal*bol*kuch*
MC en MP wellicht?
Mijn (on)weer foto's : Foto's
En even zien hoever het hier met de ijsbaan is. Ga er wel een beetje vanuit dat we van de week kunnen schaatsen.
En aangezien we ongeveer 50 meter vanaf de ijsbaan wonen, vind ik dat geen enkel probleem
Ja daar ga ik ook vanuit! Heb er wel zin in
*kristal*bol*kuch*
Op UKMO
Maandag gaat er vooral ten zuiden van de grote rivieren wat sneeuw vallen. Volgens de berekeningen van het UKMO model valt er in Zuid-limburg tussen 1 en 2 cm. Buien in het Waddengebied kunnen op de eilanden misschien ook nog wat sneeuw achterlaten.
En van waar komt die neerslag eigenlijk ? Is dat het neerslaggebied dat nu boven centraal Frankrijk hangt ?
Lijkt me raar dat ze voorspellen dat die sneeuwzone het oosten van het land gaat treffen van volgens de radar beelden trek dat ding gewoon recht naar het noorden ;s
Mmm in mijn ogen zitten ze in een ontkenningsfase, waarom nu ineens UKMO pakken terwijl ze 90% van hun berichten schrijven op ECMWF. Of is het dat weeronline het eerste kwam met de sneeuw en ze zo proberen het af te doen?
Dat is wel erg armzalig weer.
Hoe durft KNMI dan 95% neer te zetten!
Dat is toch niet te geloven??