Voor jou misschien wel voor mij iig niet
weg met dat kaartje | Gewijzigd: 28 november 2010, 13:04 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Over het Oosten blijft het hetzelfde
Dat doet toch veel deugd om niet meer te hoeven horen: de meeste neerslag valt in het oosten van het land.
Off-topic: ik vind dat de discussietopics veel minder actief zijn sinds gisteren.
Ik wil niemand ontmoedigen maar volgens mij staat daar toch echt ''langdurig kans op sneeuwbuien'' Er staat niet dat er langdurig sneeuw gaat vallen.
Ook goed valt er tenminste toch nog wat
en anders gaan we maar voor 2 dec aanstaande, lijkt vooralsnog wel goed
Volgens mij krijgt Het Noorden/Noordwesten en het centrum ook een leuk sneeuwtapijtje, het zal zeker niet om enorme hoeveelheden gaan maar ik mik op gemiddeld een 5tal cm!
Vooral GFS ziet het op dit moment wel zitten al wordt het afwachten op de nieuwe run van 12u!
De sneeuwkansen deze week liggen echt wel hoog dus het zal wel 1 keer raak zijn! Elk computermodel zegt dat de temperatuur laag zal zijn dus daar zit het al goed.
Alle neerslag die volgende week valt zal sneeuw zijn dus kans zit er goed in dat het wel eens prijs zal zijn voor elke regio!
Maarja hoe vroeger die sneeuw komt hoe meer lol je eraan hebt hé
Nou...ik hoorde net dat Leeuwarden buiten schot blijft. Heel Friesland sneeuw behalve Leeuwarden.
Edit: Neee...das een flauw grapje hoor. Zoals het nu lijkt heeft ieder een kans op sneeuw | Gewijzigd: 28 november 2010, 13:15 uur, door H. Kootstra
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656-Het+weer.html
Temp. begint hier op te lopen, de temp sensor zit hier op het zuiden waar de zon schijnt
Hier in Den Helder is het zonnetje lekker aan het schijnen, nog een klein beetje rijp in onze achtertuin te herkennen.
Begint helaas ook iets warmer te worden..... Kop van N-H houdt het droog vandaag ? of....
Onweer dagen 2012: 1 !
geeft nie als men niets verwacht geeft men denk ik ook geen waarschuwing uit of wel? we blijven possitief
Dit is gedaan om ijsgroei in sloten en op plassen mogelijk te maken nu het de komende dagen blijft vriezen.
De actuele waterstand is -54 Nieuw Amsterdams Peil. Voor de komende week is de neerslagverwachting gunstig. Dat betekent dat het water op de Friese boezem tot rust komt, hetgeen de
ijsvorming – en dus de schaatspret – bevordert.
Maandag en de dagen daarna bekijkt het waterschap of er ook
poldergemalen uitgezet kunnen worden.
@leeuwarder Courant
Ze zijn er maar vroeg mee
Misschien staat dit kaartje al ergens maar het ziet er wel heel goed uit
Nee, das een vrezelijk kaartje, en niet dat ik geloof wat ik wil geloven, maar ik geloof niet dat groningen geen sneeuw krijgt , ik denk dat het hele land wel kans krijgt, alleen gaat het in het zuidwesten met moeite, voor de rest komt het allemaal wel goed
Werkt bij jullie wetter3 op dit moment, want dat is niet het geval bij mij?
Klopt doet niks, storing ofso
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Temp. begint hier op te lopen, de temp sensor zit hier op het zuiden waar de zon schijnt
Toch zitten we hier nog steeds in de min hoor. -2.5