vanmorgen op de tempmeter ongeveer -3, ging niet naar buiten veel te koud.
de zon was ook even aanwezig, nu weg een sneeuwlucht (bedoel bewolking wat eruit ziet alof het zo kan gaan sneeuwen)?? het bleef vandaag toch ehh droog.
stiekem toch niet, hele hele maar dan ook hele kleine vlokjes
groeten marieke
Of alleen het zuiden en midden.
Ik hoor namelijk dat er in het noorden geen sneeuw gaat vallen, maar dat is denk ik meer voor Drenthe,Groningen,Friesland! ik weet nooit tot wat ik Noord - Holland moet rekenen.Je kan het ook als het midden van het land zien.
Naja, om een lang verhaal kort te maken. Kan hier morgen ook sneeuw vallen
hoi jan,
alweer een beetje beter??
-----
hele kleine sneeuwvlokjes hier, maar niets te zien op buienradar/sneeuwradar. is wel leuk.
groetjes marieke
Ik vraag me echter wel af waar die sneeuw dan vandaan zou moeten komen.
De buien die nu nog op de Noordzee zitten trekken verder weg naar het westen en zullen ons niet bereiken.
Vanuit Duitsland komt niks, want de Europese buienradar laat geen activiteiten zien.
Ook geeft Meteoalarm.eu voor maandag geen weerwaarschuwing voor Duitsland af, alles is 'groen'.
Buien:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur
Kijk....een oplettend persoon. Dat had ik dus nog niet gezien. Maja...dan rest de vraag in hoeverre deze buien het land optrekken.
vanacht een temp vna -8.3 gemeten... nu iets van -4,5
foto's gemaakt met canon oes 450D met een 55, 250 mm lens had eigenlijk beter mijn kleine lens erop kunne zetten.
vanuit mijn kamer raam
vanuit dakraam
Ik vraag me echter wel af waar die sneeuw dan vandaan zou moeten komen.
De buien die nu nog op de Noordzee zitten trekken verder weg naar het westen en zullen ons niet bereiken.
Vanuit Duitsland komt niks, want de Europese buienradar laat geen activiteiten zien.
Ook geeft Meteoalarm.eu voor maandag geen weerwaarschuwing voor Duitsland af, alles is 'groen'.
Buien:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur
Dat is precies wat ik mij ook afvraag!
Wie weet waar de neerslag zal gaan ontstaan want op dit moment ten zo van Ned niets wat wijst op activiteit!???
En zoals ik heb begrepen komt het via het zo van ned binnen!
iemand een idee!???
groetjes winter (weer) liefhebber
Hmm dat zou zeker niet verkeerd zijn
En ach, wie weet wat zich allemaal ontwikkeld vanavond en morgen. Dat zag je gisteren ook wel. Er was hier geen sneeuw voorspeld, en er ontwikkelde zich een mooie bui boven Flevoland / IJsselmeer.
Het komt vast wel goed
als dat zo is dan is het wel erg, dan kunnen ze zelfs nog geen 24 uurs verwachting meer doen. en dat met alle computers in 2010
En ach, wie weet wat zich allemaal ontwikkeld vanavond en morgen. Dat zag je gisteren ook wel. Er was hier geen sneeuw voorspeld, en er ontwikkelde zich een mooie bui boven Flevoland / IJsselmeer.
Het komt vast wel goed
Ik vraag me wel af waar die sneeuwbuien van vanavond weg zullen moeten komen.
http://meteoalarm.eu/ geeft nu ook geel voor noorden voor vandaag!
Dat is dus iets om in de gaten te gaan houden. Dan hebben we ook geen saaie zondag
Edit: Ik moet trouwens zeggen dat het vriendelijk weer is op dit moment. Weinig wind, zonnetje schijnt uitbundig en het vriest nog bijna 4 graden. | Gewijzigd: 28 november 2010, 11:57 uur, door H. Kootstra
Hij geeft voor heel het land geel aan morgen.