Heb een bewijsje(foto's)
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Als je in de balk bovenin "forum" aanklikt en dan iets omlaag scrollt dan kom je discussies over het weer tegen. Dan klik je op "het weer in het algemeen" en voilá! Hoe moeilijk kan het zijn? Onweer online bestaat niet alleen uit het wintertopic deel 7, 8, 9 enz.
Op die manier kom je topics tegen die absoluut de moeite van het lezen waard zijn.
Moet maandag naar de supermarkt, als ik daar weer uit kom moet het sneeuwen
En wat die pl's betreft, heb er nog wel een in de handel
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Korte vertaling: weerbericht voor west Duitsland. Morgen avond/nacht lichte sneeuwval in het zuidwesten en westen van Duitsland. 1 tot 3 cm in het "laagland" en tot 5cm in de bergen die wij dus niet hebben.
Misschien dus morgenavond voor het oosten al enige sneeuwval...
Ik ga mijn bedje opzoeken. Tot morgen, hopelijk blijven de kaarten zo positief blijven of zelfs nog wat positiever misschien.
Een goede nacht allemaal en tot morgen.
http://www.wetter.de/europa/niederschlagsgebiete
Heerlijk om te zien. Mooie vooruitzichten voor volgende week hier in het NW mag ik iedere dag wel sneeuw(buien) verwachten!
Vorig jaar zaten wij tussen kerst en oud en nieuw in Andijk waar jij in de buurt zit. Echt een sneeuwgat vorig jaar!
Was echt feest toen. Hopen dat het dit jaar weer zo gaat worden (zitten dan iets noord-westelijker)
Zij zullen wel extra genieten van de sneeuw, lijkt mij ook wel heerlijk
http://www.hottubsite.nl/nl/Houten_Sparren/
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik ga nooit meer bobben bij vriestemperaturen!
Verders, de kaarten van de laatste run zien er dan weer donders goed uit, zou het dan toch?
Vanaf maandag elke dag zo'n beetje sneeuw.
D'r moet in ieder geval wel ÃÂets van waar zijn, 2/3 dagen van te voren, misschien pakt het wat minder rooskleurig uit, maar dat er toch wel enige sneeuw gaat vallen staat nu wel vast. Of het dan 5 of 20 cm, valt nog maar te bezien, en dat leert de ervaring dat geen kaart dat nauwkeurig verwacht/voorspelt.
Ik ben benieuwd wat de cumulatieve sneeuwlaag voor dinsdag in de namiddag/avond is, want dan weet ik dus ook of ik mijn ouders kan aan/afraden om richting mij te komen voor mijn altijd leuke verjaardag! Maar dat zal dus gewoon afwachten worden tot het daadwerkelijk dinsdagmiddag is en dan de balans op maken.
Ik wens jullie allen een fijne nacht toe vanuit een IJSKOUD Gendringen (-4.9!), en tot morgen!
Bedoel vorig jaar was echt wel extreem met sneeuw die 3 weken tot een maand bleef liggen....
Denk dat we er iets teveel van verwachten en straks van een koude kermis thuis komen, net als afgelopen zomer 3 / 4 mooie dagen waar 't flink los ging voor sommige van ons maar verder wast vrij rustig.....
(misschien een pessimistische gedachtegang..)