Woorden van het KMI *: Een winterse buienlijn kan de kust bereiken.
Let wel : er staat KANS . dus het kan ook allemaal niets worden . gewoon afwachten en hopen
BTW: de lucht trekt dicht hier
* : http://www.meteo.be/meteo/view/nl/211797-Verwachtingen.html
http://www.meteox.be/
Ik heb geen idee
Wel geinig, opeens hebben we er 6 in een week tijd of zo LOL, komt bijna ieder topic 1 langs
Onweer dagen 2012: 1 !
Gelieve hier geen nieuwsberichten te posten aub . Alle nieuws i.v.m. met buitenland kan je hier volgen.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=21344
Gaaaaap, voor de zoveelste keer.
Ook dit is in de verste verte GEEN polar low maar Cold Air Development (CAD) of "komma" onstaan door convectie behorende bij een hoogtetrog op 500 hPa.
SatRep
Ciao Johann | Gewijzigd: 27 november 2010, 19:59 uur, door Alpenweerman
Je ziet nu dat het erg onzeker is qua sneeuwverwachting, elke run geeft weer op een andere dag sneeuw.
Wat wel positief is dat de ijsgroei wel steeds groter word, dus misschien eind van deze week schaatsen?
Zie het ook als iets positiefs dat de verwachtingen tot nu toe alleen maar heel veel koude temps verwachten!
Als er zoveel fronten in onze omgeving zijn, misschien is deze stelling dan wel gepast:
Het moet wel heel raar lopen, wil de kou zich zomaar weg laten drijven, en dat al die fronten ons niet raken
En niet teleurgesteld raken van verwachtingen over dooi terwijl de hele vorstperiode nog moet beginnen!
In ieder geval is het nu flink koud, en heeft het noorden van het land de eerste paar helmann punten alweer binnen.
Ik ben wel erg benieuwd naar de verdere verwachtingen en ontwikkelingen deze week
Mijn (on)weer foto's : Foto's
wordt het nu ma/di of zoals veel eerder voorspeld die sneeuwstorm woensdag?
de laatste pluim laat nl helemaal geen neerslag meer zien voor wo.....
Min.°C Max.°C
(Bft) Weerbeeld
Zondag 28/11 -6...-5 0...1 O-1/2 Droog. 's Ochtends opnieuw kans op mist. Vervolgens afwisselend zon en wolken. Tegen de avond vanuit het oosten mogelijk al wat lichte sneeuw.
Maandag 29/11 -4...-3 -1...0 O-2/3 Af en toe lichte sneeuw of motsneeuw maar overwegend droog.
Dinsdag 30/11 -4...-3 -1...0 O-4 Meestal droog. Mogelijk hier en daar wat motsneeuw.
Woensdag 1/12 -8...-6 -4...-3 NO- Sneeuw vanuit het zuiden.
Donderdag 2/12 -10...-9 -4...-3 VER-1 Kans op mist. Af en toe lichte sneeuw of motsneeuw maar meestal droog.
Vrijdag 3/12 -9...-8 -3...-2 ZW-1/2 Overwegend droog met af en toe wat lichte sneeuw.
Bron: www.rubenweytjens.be
Ja als je meedoet in de postcodeloterij heb je ook kans.
;)
Mensen het is de kaartjes per dag bekijken. Lijkt er nu nog op dat er maandag dinsdag en later op woensdag overal wel ergens sneeuw valt.
Maar even wachten op de 22.00 run. Dan kan er wat zinnigs worden gezegt over maandag.
:)
Ja als je meedoet in de postcodeloterij heb je ook kans.
;)
Mensen het is de kaartjes per dag bekijken. Lijkt er nu nog op dat er maandag dinsdag en later op woensdag overal wel ergens sneeuw valt.
Maar even wachten op de 22.00 run. Dan kan er wat zinnigs worden gezegt over maandag.
:)
mee eens, je moet het geheel bekijken, niet op 1 run je vastpinnen.
hoewel ik dat afgelopen tijd wel af en toe deed
Mijn (on)weer foto's : Foto's