Weerman David Dehenauw laat zijn licht schijnen
"Weinig sneeuw de komende dagen
27/11/2010 De komende dagen zal er weinig of geen sneeuw vallen. Dat zegt weerman David Dehenauw. Het blijft wel heel koud, te koud voor de tijd van het jaar eigenlijk, en dat zeker nog de hele week."
Als er nu iemand is waar ik helemaal geen vertrouwen in heb dan is het David wel. Vorig jaar zat hij er ook dikwijls naast. Nee geef mij maar Sabine of Frank.
Ja, ik vertrouw het weerbericht op één veel meer dan vtm
dit ziet er btw al heel goed uit voor woensdag
ik weet dat dit nog ver weg is maar een beetje hoop heeft dat wel
Picasa winterfotoalbum
zaterdag 04 december tot en met zaterdag 11 december
80% kans op overgang naar minder koud weer met enkele buien of af en toe regen.
Ook voorspellen ze qua sneeuw voor volgende week niets opmerkelijks. | Gewijzigd: 27 november 2010, 18:25 uur, door joshoon
Ziet er inderdaad mooi uit!
En bedankt Johann voor je reply, die meestal zeer leerrijk zijn!
Naar deze zou ik kijken, voor hier is het maandag ofwel droog ofwel lichte sneeuw.
En voor woensdag ofwel lichte en matige sneeuw ofwel zware sneeuwval.
Het wordt dus echt afwachten.
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/671417-V...+per+regio.html
zaterdag 04 december tot en met zaterdag 11 december
80% kans op overgang naar minder koud weer met enkele buien of af en toe regen.
Ook voorspellen ze qua sneeuw voor volgende week niets opmerkelijks.
Die voorspellingen zijn voor de week erna pas, niet voor aankomende week
Is nog erg ver weg om daar ook maar iets zinnigs over te zeggen.
Is nog erg ver weg om daar ook maar iets zinnigs over te zeggen.
Ja, maar voor de 'sneeuwstorm' die word verwacht word ook niet veel bijzonders over gezegd van alleen wind, en af en toe sneeuw, terwijl er hier word gezegd 'er komt langdurige sneeuw'
Niemand weet exact wanneer het gaat sneeuwen. Die sneeuwstorm waar je het over hebt is allang van de baan.
Kans op sneeuw is er wel aankomende week, maar wanneer is niet te zeggen. Omdat de lagedrukgebiedjes een zeer onregelmatige koers hebben.
Maar er wordt ook gezegd dat het nowcasten wordt m.b.t. de hoeveelheid sneeuw. Het is nog niet zeker hoe het laag zicht gaat gedragen en over de hoe de koers wordt.....
Kans op sneeuw is er wel aankomende week, maar wanneer is niet te zeggen. Omdat de lagedrukgebiedjes een zeer onregelmatige koers hebben.
Precies, die is allang van de baan, terwijl het eerst hard werd geroepen.
Dat heeft te maken met de runs die er tot nu toe zijn geweest. Had je zelf ook in de gaten kunnen houden. De ene run leek weer beter als de andere. Je kunt niet vastpinnen aan de ene run en de andere laten gaan omdat de vorige beter was.
Dat zeg ik ook niet, ik probeer ermee te zeggen dat mensen bij sommige runs dan gelijk dingen gaan zitten roepen.
Ja dat krijg je dan,er is al vaker gezegd men leest wat men WIL lezen.
Het blijven elke keer verwachtingen en die kunnen pas ACHTERAF bevestigd worden of ze goed waren
onderaan kun je op de plaatjes klikken voor nachten en overdags
hier staan best koude nachten in! en ook sneeuwvoorspellingen
Stel je daar nou eens van te voren op in, dat het ook wel eens tegen kan vallen, wees een keer realistisch.