Mooi, Mooi nu maar hopen dat het morgen niet veranderd.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Yep, ziet er vooralsnog goed uit, maar dat ene buitje boven Duitsland kakt alweer in. Ik heb er nog niet zo gek veel vertrouwen in eerlijk gezegd: met een beetje pech trekt alles weer eens westelijk en oostelijk langs... | Gewijzigd: 27 november 2010, 15:26 uur, door Rutte31
lijkt me dat de zee daar ook flink van afkoelt, of zie ik dat verkeerd?
Zal daar geen invloed op hebben hoor, is maar een druppel op een gloeiende plaat.
nou echt wel het is hier echt nog berekoud pffffffffffff, en alles nog wit van vriezen hier, alleen geen sneeuw!
Hoe zit dit?, of trekt het geleidelijk aan naar het noorden?
Sorry hoor, maar ik word steeds sceptischer over de winterverwachtingen (alle weersverwachtingen eigenlijk). Vorige week werd alles, vorst en sneeuw, al opgeschoven en sneeuw bleef uiteindelijk grotendeels uit. Nu werd afgelopen dagen overal stellig beweerd dat de kou minstens 10 dagen tot 2 week zou aanhouden, en zie nu de temp verwachtingen voor na donderdag...gewoon stijgende lijn. En eerst o zo veel sneeuw(storm) dinsdag/woensdag, dikke chaos, nu is daar het extreme ook al weer vanaf en verplaatst naar laat woensdag of donderdag...
Ik snap dat het weer grillig is en in de situaties van afgelopen week het alle kanten uitkan, maar dan moet ook niemand (ik doel absoluut niet alleen op Jan, ik doel op alle weermannen en model-interpreterenden) zo stellig als laatste week gaan lopen beweren dat het zo en zo gaat. Het komt op langer dan 2-3 dagen vantevoren namelijk vrijwel nooit op die manier uit. En dat gaat het hele jaar door zo, sneeuw of storm, onweer of hitte.
Ik ga niet tot nauwelijks meer letten op de langere termijnverwachtingen, wat eerder voorspellingen te noemen zijn. Dat creëert enkel valse hoop. Ik zie een dag of 2 vantevoren wel hoe het gaat worden, en neem verder elk kaartje en grafiekje van langer dan 3 dagen met een kilo zout.
De elfstedentocht wordt verreden in Friesland en niet in Groningen!
en dan ook nog het westelijke/noordwestelijke deel. precies dus waar het bijna niet meer vriest.
hier in Workum(IJsselmeerkust) vanochtend wat sneeuw maar is meeste weer weg vanwege de warme grond.