Kun je maar weer zien hoe plaatselijk het is paar km naar het (zuid)oosten en er valt bijna niets.
klopt, in grun lag ook meer dan hier, en richting zuidhorn en grijpskerk ligt weer bijna niks(moet elke dag met trein naar LWD voor mijn opleiding), ook richting roden bijna niks...
ik hoop dat er in de loop van de week wat meer valt
Maar ze hebben er een nieuwe draai aangegeven lees zelf maar :
KMI:
Woensdag wordt het zwaarbewolkt en kan er in het hele land sneeuw vallen, wat echter door volgende voorspellingen moet bevestigd worden.
... wat echter door volgende voorspellingen moet bevestigd worden.
Lol, dat is wel de slimste manier om het neer te zetten inderdaad!
Citaat van , zaterdag 27 november 2010, 12:10 uur Waarschijnlijk opdroging door eventuele zon.
:P Dat had ik zelfs nog kunnen bedenken, maar nee. Het ziet hier de hele dag al flink grijs...
Maar ja, het idee van het sneeuwige blijft. Hopelijk pakken we later op de dag nog wat vlokjes mee, en anders vannacht misschien.
Verhuizen kan natuurlijk ook nog
Verhuizen kan natuurlijk ook nog
Ja inderdaad, zelfs in (delen van) Zeeland is het de laatste tijd kouder dan hier
ik zat er midden in en ik kan je zeggen het sneeuwde niet gwn droog
Nu al twee dagen niet meer boven nul geweest dus er zal hier en daar alweer geschaatst gaan worden vandaag of morgen.
Moeilijk uit te leggen, maar maandag b.v. is de kans op een temperatuur kleiner dan -4 het grootst... bijna 100%, die andere opties zijn verwaarloosbaar. Aan het eind van de periode is er bijna evenveel kans op alle opties.