hier ook -6 dus dat zit wel goed
Jawel hoor, de eerste kleine sneeuwvlokjes vallen uit de lucht. Dat is lang geleden. Rij zometeen door putten naar ermelo voor mn werk. Zal wat mee slepen
Het is wit.....van de rijp. Ziet er wel leuk uit. Temp. -3.
Ik moet nog maar eens zien of dit geen (winter)speldenprikje is. Begint er steeds meer op te lijken. Goed, het vriest wel maar in meerdere delen van het land niet. Laat staan de sneeuw die verwacht werd.
Dit zijn allemaal dingen die natuurlijk moeilijk te ''voorspellen'' zijn maar.....dit is wel nederland he;)
Wha we zijn hier in het NO gewoon verwend vorig jaar met al die sneeuw.
sleep maar mee en gooi maar neer in putten aub
werkse vandaag
Het is wit.....van de rijp. Ziet er wel leuk uit. Temp. -3.
Ik moet nog maar eens zien of dit geen (winter)speldenprikje is. Begint er steeds meer op te lijken. Goed, het vriest wel maar in meerdere delen van het land niet. Laat staan de sneeuw die verwacht werd.
Dit zijn allemaal dingen die natuurlijk moeilijk te ''voorspellen'' zijn maar.....dit is wel nederland he;)
Wha we zijn hier in het NO gewoon verwend vorig jaar met al die sneeuw.
Huh heb hier op vier meter -3,9gr en op 2mtr. -5,2 was -5,9gr. En met de sneeuw komt het wel goed. nu de kansen in het zuiden afnemen moet het haast wel naar het noorden trekken. en reken voor vlgdeweek. zaterdag op 15 cm. sneeuw.
Of het uit komt is een tweede. maar hoop doet leven.
Je weet het nooit. Nu is die sneeuwdek er niet maar voor hetzelfde geld dan wel
Of het uit komt is een tweede. maar hoop doet leven.
Ik bedoel dit ook niet negatief hoor. Integendeel. De winter is nog lang. Maar......dat wat er nou op de noordzee zit is toch een appart laag gebiedje? Het blijft maar draaien daar
Zijn we al weken aan het voorspellen dat de winter intrekt,lees ik nu
80% kans op hogere temp en licht wisselvallig met regen/buitjes.
ik heb nog niet een vlok gezien, hier moet de winter nog invallen (noord-limburg),praten we nu alweer
over dooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor mij is het gewoon herfstachtig weer | Gewijzigd: 27 november 2010, 08:49 uur, door iansmits