On: 't Wordt hier nu wel donders koud, we zitten hier in Smilde nu al -6.....
Off: And he will be missed!
---
On: Hier ook best koud, maar niet zo koud als daar, foei wat fris!
Maareh.... Hoezo dat dan?? Old Smilleger??
Heel veel vakanties doorgebracht + familie wonen + familie wonen in Hooghalen. Mijn familie komt officieel van het vroegere Laaghalerveen maar moesten weg door jouw vast wel bekende oorzaak
Ontopic:
Temp. in mijn hometown niet onder de 0.8 gekomen.. blijft nu hangen http://weer-schollevaar.pb2rdf.eu/
Er zijn ook Vlamingen die in Nederland wonen hoor. Net als jij ij Spanje. | Gewijzigd: 27 november 2010, 01:20 uur, door thierry
Of ook sommige zoals mij die maar een paar honderd meter van de grens wonen
Ontopic: Thermometer geeft momenteel -3°C aan.
Hoppa, Spanje ook maar een provincie der nederlanden
hier 2km van de kust 0.5 graden en nevelig. wind is wel iets toe genomen. | Gewijzigd: 27 november 2010, 01:15 uur, door delmare
Lolbroek....
Ontopic:
Temp. in mijn hometown niet onder de 0.8 gekomen.. blijft nu hangen http://weer-schollevaar.pb2rdf.eu/
Aha, Laaghalerveen.... Das om 't hoekie. Maar ik kan er ff geen touwtje aan vast knopen v.w.b. de "welbekende oorzaak" .
Ontopic: Die watertemperatuur in Friesland zakt mooi zo; hop hop Elfstedentoch here we come! Dan kom ik speciaal overvliegen
Als je de GFS mag geloven Kun je je ticket al vast boeken.
Zou toch wel super mooi zijn.
En laat het dan ook maar de ganze dag sneeuwen.
Ontopic: Thermometer geeft momenteel -3°C aan.
Biézel! Dat is toch bij het witte stadje Thorn? Hopelijk worden de straten er spoedig ook wit!
Ik hoop hier ook op een white-out op over een ijsvlakte op het Braassemermeer. Net als vorige winter.
Aha, Laaghalerveen.... Das om 't hoekie. Maar ik kan er ff geen touwtje aan vast knopen v.w.b. de "welbekende oorzaak" .
http://www.thyencamp.nl/laaghalerveen/index.php en: Militair oefenterrein. Dat land naast de TT wat nu braak licht daar heb ik mijn jonge jaren doorgebracht
Ik hoop hier ook op een white-out op over een ijsvlakte op het Braassemermeer. Net als vorige winter.
Dat klopt ja
Hopelijk krijgt iedereen binnenkort meer dan ze verwachten, maar je hebt er altijd die graag veel ijs hebben en anderen veel sneeuw, ik hoop op veel sneeuw. Met ijs kunnen wij hier niet veel doen
hier 2km van de kust 0.5 graden en nevelig. wind is wel iets toe genomen.
We kiezen de beste landen ook wel weer uit hoor.
Staan alle bij in de top 5 met meeste schulden.
Hier 102,9 km van de kust 22.8 graden en ook behoorlijk mistig in de kamer.
Misschien moeten we HAARP in Alaska maar een belletje geven om die Noordzee-buien even hierheen te loodsen, of anders even naar Rusland of China bellen, die hebben ook wel verstand van weersbeinvloeding (Opening Olimpische spelen, marsen op het Rode plein).
Hopelijk morgen de 1ste sneeuwvlok hier, ik heb er nog geen 1 mogen spotten dit seizoen. Enkel 3 druppen ijsregen
Maar de kaartjes zijn veelbelovend. Bedankt voor het steeds uploaden/posten! | Gewijzigd: 27 november 2010, 01:30 uur, door santona
Van de site wordt ik niks wijzer
Misschien moeten we HAARP in Alaska maar een belletje geven om die Noordzee-buien even hierheen te loodsen, of anders even naar Rusland of China bellen, die hebben ook wel verstand van weersbeinvloeding (Opening Olimpische spelen, marsen op het Rode plein).
Hopelijk morgen de 1ste sneeuwvlok hier, ik heb er nog geen 1 mogen spotten dit seizoen. Enkel 3 druppen ijsregen
Maar de kaartjes zijn veelbelovend. Bedankt voor het steeds uploaden/posten!
Als die sneeuw verdorie niet snel komt,dan blijf ik er nog even op wachten...
Zou toch wel weer mooi zijn zo'n wit landschapje.
mensen wat gaan jullie lang door hier... ik hou het voor gezien, ik ga slapen morgen weer werken. Succes allemaal nog met lantaarnpaal kijken! En slaap lekker strx
On topic
Jan, in hoeverre denk je nog dat de ''storm'' nog doorgaat dinsdag op woensdag?