Eeeuh, ff googlen??? Iets met termen als "Wetter" en "Duisburg" of "Wetter Duisburg 27. November" ???
Slaap lekker Jan, we zullen het morgen wel zien.
:)
Uhh Ja zover was ik inmiddels al, beetje duf he dan gaat men nog wel eens domme vragen stellen;)
Morgen misschien eens even een rondje Ruhrgebied maken, vandaar...
Dat is hetzelfde weerbericht als na 20u, na 22u is de verwachting van het KMI bijgesteld tot een aantal plaatselijke sneeuwbuien. Maar misschien dat met de nieuwe run alles terug veranderd is, iemand enig idee?
Morgen misschien eens even een rondje Ruhrgebied maken, vandaar...
Haha, dat scheelt dat je zelf al zover was Domme vragen bestaan toch niet....
Maareh, morgen dus de geheugenkaart volstouwen met eventuele mooie winterplaatjes???
Zie afbeeldingen van mij
Nou, als dat de negatiefjes onder ons niet gaat bekeren....... Dan weet ik het ook niet meer..... | Gewijzigd: 26 november 2010, 23:59 uur, door arjanbruggink
Ja ik zag ze net ook op meteocenter, daar keek ik vorige winter veel op en ze zaten meestal vrij goed.
Maar ik weet nooit hoeveel cm ze altijd bedoelen met kg/m² | Gewijzigd: 27 november 2010, 00:02 uur, door WimBaens
Maareh, morgen dus de geheugenkaart volstouwen met eventuele mooie winterplaatjes???
Wie weet, gaan die kant op voor de industrie natuurlijk maar als er wit spul ligt is het nog mooier natuurlijk
Moet het nog eens even bekijken wat we doen morgen...