De zee is ook nog erg warm hoor, 9 graden. Ik zou bijna denken; zonnebrand op en lekker zwemmen
Als men niet kan voorspellen wanneer en hoeveel sneeuw er gaat vallen, dan kunnen ze ook niet voorspellen dat het er niet komt.
Ik ga er gewoon vanuit dat er hoe dan ook volgende week in heel nederland zo nu en dan sneeuw valt, wellicht worden we zelfs verrast door hier en daar flinke sneeuwval en of sneeuwduintjes. De winter is nog jong dus alles is meegenomen, in ieder geval hebben we koude en spanning!
En daar sluit ik me helemaal bij aan.
hier in sluis zeeland mega veel sneeuw!!
Van harte welkom op onweer-online names de gehele crew
en ja hier sneeuwt het ook behoorlijk Sluis is dan ook niet zo ver van bij mij. ongeveer 20 minuutjes rijden
Onweersdagen: 0
Alles was prachtig te zien hier
Natte straten -> straten met pap en auto's met besneeuwde voorruit -> stenen en harde grond met pap / gras wit -> bijna alles met paar uitzonderingen wit met een laagje van 0,5-2 cm
Je hoort wel het water nog sijpelen dus de temperatuur ligt hier echt wel close op het vriespunt
Lekker door het bos heen om vervolgens de grens oversteken om in een Duitse Gaststatte, een Schweinhakse naar binnen te werken en natuurlijk de Gluhwein naar binnen te gieten.
Daarna weer de kou in ... maar dat is met alcohol altijd wat gemakkelijker fietsen vind ik.
Dus Buffel succes ermee en er zijn er meer die de kou trotseren.
Hahaha ja bij mij wordt 't waarschijnlijk ook de terugweg afleggen in beschonken toestand. Kan nog leuk worden, mocht het nog glad worden, hahaha.
noord westen 4 cm sneeuw?
een mooie bui is mijn regio gepasseerd langs de zuid kant ;-( maar er komen er nog aan van jouw kant.
Wat is de temperetuur daar ? Vrees hier een beetje dat die te hoog is maar die daalt misschien wel heel snel tijdens de bui ...
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=18741