Ik durf wel te wedden dat hele fenoneem over VEEL SNEEUW dat het toch niks word.
Ik heb jullie al een tijd gevolgd, piet paulsma etc. maar ik kwam tot de conclusie dat er heus geen 10 cm valt komende week.
Nou, ik zou zeggen onderbouw je verwachting!
Hier echt totaal geen mist!!! maar jij zit daar op zandgrond vaak mistig en regen// heb jaren hoogeveen gereden regen begon bij assen en bij wijster gort droog.. dit kwam heel vaak voor.. het zelfde met de mist.. begon bij gieten.. terwijl hier kraakhelder was..
het sneeuwt hier nu nog even hard alleen kleinere vlokken... stiekem hoop ik wel dat het er morgenochtend nog ligt
dat is mooi
ben er snel zet je de warme choco klaar ??
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
vertel vertel wijsneusje
niet jij hoor jan | Gewijzigd: 26 november 2010, 19:08 uur, door corine100384
Vaak mistig en regen? en zandgrond?
Zandgrond weet ik niks van, en mistig is het zo vaak nou ook weer niet, en qua regen valt het ook best mee, meestal komen we juist altijd goed van bepaalde stormen af, lijkt alsof er een schild om dit gebied heen zit die stormen weg houdt
Temperatuur is net 0.5°C gedaald het voorbije uur en ik verwacht de sneeuwbui (als die niet oplost) hier rond 20u
ALs de temperatuur dus nog eens 0.5°C daalt zit die al aan 1.5°C wat volgens mij genoeg moet zijn om de sneeuw van een hevige sneeuwbui te laten liggen
Ik laat jullie de komende uren wel wat meer weten
Ruben Weytjens
Update vrijdag 26 november 2010, 18u50
Koud winterweer. Voorlopig geen sneeuw in Limburg. Begin volgende week mogelijk wel.
Datum Minima
(°C) Maxima
(°C) Wind
(Bft) Weerbeeld
Zaterdag 27/11 -4...-3 2 ZZO-0/1 Eerst lokaal mistig. Daarna wisselend bewolkt en droog.
Zondag 28/11 -5...-4 0...1 O-1/2 Droog. 's Ochtends opnieuw kans op mist. Vervolgens afwisselend zon en wolken.
Maandag 29/11 -4...-3 -1...0 O-2/3 Overwegend droog. Af en toe kan er wat lichte sneeuw of motsneeuw vallen.
Dinsdag 30/11 -4...-3 -1...0 O-4 Kans op sneeuw. Onzeker of de sneeuw ons weet te bereiken.
Woensdag 1/12 -3...-2 -2...-1 NO-2
Kans op sneeuw
Donderdag 2/12 -6...-5 -3...-2 VER-1 Kans op mist, meestal droog.
Vrijdag 3/12 -7...-6 -3...-2 ZW-1/2 Overwegend droog.
Bron: www.rubenweytjens.be
Een goeie radar met Intensiteit Jullie zien op deze radar dat er nog veel meer actieve buitjes erachter zitten.
er komen vlokjes uit de hemel!!!!!
Ik geloof niet dat het echt blijft liggen, vanwege een natte ondergrond en het is nog niet koud genoeg.
Dacht te menen ook net een ontlading gezien te hebben, leuk, leuk, leuk!!