Ik durf wel te wedden dat hele fenoneem over VEEL SNEEUW dat het toch niks word.
Ik heb jullie al een tijd gevolgd, piet paulsma etc. maar ik kwam tot de conclusie dat er heus geen 10 cm valt komende week.
sorry voor de kwaliteit maar heb mijn statief niet will gebruiken. het geeft je wel een beeld van hoe het hier nu is
Kijk...als je dit ziet dan begint alles wel te kriebelen natuurlijk. Ziet er goed uit !!
maar wat ik me afvraag is dat die vorige kaarten wel betrouwbaar waren....
tzag er idd wel overzichtelijker uit
Dat weet ik dus niet. Ik weet niet of er her en der zichtmeetstations verspreid door het land stonden om dan een toch mooi en gedetailleerd kaartje te genereren. Wat ze nu laten zien zijn puur de zichtmeetstations op de bekende weermeetstations van de vliegvelden e.d.
Bron: Severe Weather Outlook Benelux http://severeweatheroutlook.blogspot.com/ | Gewijzigd: 26 november 2010, 18:56 uur, door H. Kootstra
Ik denk dat ik maar eens mijzelf activeer naar een warme kroeg voor een glaasje Gluhwein. Het is hier in Ootmarsum alweer mirakels koud (min 2,5 gr.).
Gelukkig ( ja sommigen denken er anders over) nog geen sneeuw. Ik heb heb gevoel dat de winter van 2009 nog maar net achter de rug is. Ik heb nog helemaal geen zin in vertraagde treinen, sneeuw scheppen en afzien op de fiets etc.
Begint de nieuwe ijstijd ????? Brrrrrrrrrrrrrrrr
Gelukkig ( ja sommigen denken er anders over) nog geen sneeuw. Ik heb heb gevoel dat de winter van 2009 nog maar net achter de rug is. Ik heb nog helemaal geen zin in vertraagde treinen, sneeuw scheppen en afzien op de fiets etc.
Begint de nieuwe ijstijd ????? Brrrrrrrrrrrrrrrr
Ik zit voor me werk dagelijks op de weg en inderdaad , het verkeer heeft er wel last van omdat mensen zich niet aanpassen.
Meestal vinden ze dat een ander zich moet aanpassen.
Maar ik vindt net zo een winter als de afgelopen winter wel zo zijn charme hebben hoor.
En de meeste die nu klagen over sneeuwellende gaan vaak wel op WINTERSPORT om te skieen in de SNEEUW
Dus laat maar komen hoor...Jammer genoeg alleen maar ijs hier op het water en nog steeds groen gras
sorry voor de kwaliteit maar heb mijn statief niet will gebruiken. het geeft je wel een beeld van hoe het hier nu is
heb misschien een bedje over dan kom ik nu die kant op
Morgen vooral in Noord-Holland enige tijd sneeuw, lokaal valt daar meer dan 4 cm sneeuw. Verder opklaringen, een enkele mistbank en wolkenvelden. Bij weinig wind wordt het rond +1 graad.
ik heb idd nog een 2 persoonsbed vrij, en dat nog wel op de warmste kamer
het sneeuwt hier nu nog even hard alleen kleinere vlokken... stiekem hoop ik wel dat het er morgenochtend nog ligt
Onweersdagen: 0