Temperatuur is nu alweer bezig met verder dalen.
Het warmst is het 0.5gr geweest nu is het alweer -1.7gr.
Mis de sneeuw, maar die komt vanzelf wel een keer.
Groetjes
Zie het al zitten woensdag ochtend opstaan en merken dat vertrekken naar school zinloos is
Wel vervelend al die afleiding door sneeuw en co tijdens de examens die toch volgende week beginnen
Hopelijk valt er deze nacht wat maar ik verwacht het alvast niet omdat ik toch wat te veel landinwaarts woon ;-(
ik hoop het !!!
het gaat vannacht weer vriezen dus hopelijk morgen sneeuw
De sneeuwbuien zouden dus tegen de wind in de kust op moeten drijven.
Dat kan wel maar of het zo gaat??
Maar het ligt er ook aan hoe de wind in de lucht is.
Wel af en toe een korte onderbreking voor het weerbericht ofniet? | Gewijzigd: 26 november 2010, 16:57 uur, door klopske
Bericht #239
Als dat ding zo ver westelijk ligt gaat de dooi aanval lukken ben ik bang.
we wachten de volgende run's af. Zal dan wel weer een loopje maken!
--------------------------------------------
''Kans op sneeuw en lokaal dichte mist
In Zeeland kan het later vanmiddag en vanavond glad worden als gevolg van sneeuwbuien. Vanavond kan het ook elders in het zuidwesten lokaal glad worden door sneeuw.''
''In het noordoosten kan er de komende uren plaatselijk dichte mist ontstaan.''
Bron: KNMI http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwa...schuwingen.html | Gewijzigd: 26 november 2010, 17:01 uur, door H. Kootstra
Was net nog even buiten, het voelt nu ook weer erg lekker koud aan, zoals eigenlijk hier de hele dag al. Wordt vanavond blauwbekken bij Cambuur op de tribune hehe....
We zitten in niemandsland wat weer aangaat. grootste gedeelte van de dag boven 0gr nu amper -1 gr je zou zeggen iedeaal voor sneeuw. maar niks is minder waar..
Nu wel bere koud aanvoelend vocht 98%.. hopelijk komt daar volgende week verandering in. als de systemen willen opschuiven..doch echt veel neerslag zie ik niet zitten.. en als het zo doorvriest kan je met pinksteren nog niet schaatsen op natuurijs.
We hebben een zuidoosten wind en wolken aan de westkust...
Kunnen die eigenlijk wel aan land komen?
Ik denk dat dat een beetje op zee blijft hangen..
Dus geen sneeuw....?
Wie het weet mag het zeggen...
Of kan dat wel door hoge en lage drukgebieden (ik zat er ff over na te denken)