Ik ben benieuwd wat er dinsdag nacht gaat gebeuren. Ik hoop dat we hier komen vast te zitten zodat ik niet hoef te gaan werken. Ik heb weinig zin om 70km in een sneeuwstorm te rijden......
oke maar je moet ook wel bekennen dat wat meer wind dan normaal en sneeuw hier in nederland al snel op een sneeuwstorm lijkt | Gewijzigd: 26 november 2010, 09:24 uur, door labmuisje
Ja oke, maar we moeten niet alles op gaan blazen vind ik. Dan noemen we het maar gewoon sneeuwjacht. Het knmi schat de kans in op 80-90%
Die percentage is toch voor het NW van het land? Offf....zit ik nou verkeerd
Ja volgens mij wel, met een beetje geluk pakken jullie dat in het oosten ook wel mee.
Net zoals we hier ook nog een plukje van 'jullie' sneeuw hebben meegekregen afgelopen nacht haha!
Klopt maar in het binnenland waait het net zo goed "hard" zoals je kunt zien op het plaatje in mijn begin post
Mijn vriendin heeft dinsdag een sollicitatiegesprek waarvoor ze naar Amsterdam moet met de trein. En evt sneeuwjacht in combinatie met NS gaat niet goed samen, dus die vindt deze voorspelling helemaal niet tof..
Zelfs in Haarlem was het om 03:00u -3, wel appart dat het in belgie net boven 0 geweest is, op ditmoment nogsteeds -1 in haarlem. | Gewijzigd: 26 november 2010, 09:35 uur, door wappy
Dus eigenlijk kunnen er in het binnenland ook gevaarlijke situaties ontstaan begrijp ik.
Ik snap je helemaal hoor. Maar de gedachten alleen zijn al heel leuk. Maar dat de knmi het al zo groot in schat is netjes.
Hoop echt dat dit nu door gaat. Ik vind het alleen jammer dat het voor mij 2 dagen te laat komt. Ik moet namelijk woensdag weer werken, dus hoop gewoon dat het in de nacht al zo hard gaat hier in het oosten dat ik lekker me dochter buiten in de sneeuw kan spelen met de slee enzo. Dat het gewoon te link is om op pad te gaan met de auto. hihihi
En die 28cm van gister is ook helemaal weg jammer.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ja dit heeft alles met de noordzee temaken(die is immers nog vrij warm), maar volgens mij is het water al wel kouder dan jaar terug 14c jaar terug tegen 11 nu, dus hopelijk koelt het nog sneller af.