http://www.nu.nl/binnenland/2387756/brand-...hool-in-as.html
1. De verschillende kleurbanden geven het percentage uitkomsten aan dat lager is dan een bepaalde waarde. Wanneer bijvoorbeeld voor de temperatuur op een bepaalde dag het 10 °C punt in de 30-40% band valt, dan betekent dit dat 30-40% van alle uitkomsten onder de 10 °C ligt. Omgekeerd betekent dit dat 60-70% van alle mogelijke oplossingen boven de 10 °C ligt.
2. De paarsgeblokte lijn geeft het klimatologisch gemiddelde weer van een bepaald element. Het klimatologische gemiddelde is alleen voor de temperatuur aanwezig.
3. De groene lijn geeft de uiteindelijke observaties weer. Dit geeft een indruk over de kwaliteit van de verwachting.
4. De gele lijn laat het gemiddelde zien van de verschillende uitkomsten.
ja ik zou er direct voor getekend hebben! maar we krijgen sowieso genoeg sneeuw die dag denk ik wel.
Laatste GFS kaarten zien er nog steeds goed uit, al zeg ik het zelf. Uiteraard alles nog onder voorbehoud.
Ben ook zeer benieuwd hoe lang deze periode het vol gaat houden.
Inderdaad een mooi verhaal. zoiets zou nu voor nog veel meer problemen zorgen volgens mij. afgebroken gsm zendmasten enzo.
Het zou spectaculair zijn om dit nu mee te maken maar een beetje minder mag ook wel.
Ik las net dat jou woonplaats toch een heet avondje heeft gehad ivm brand in de binnenstad.
Ik zie liever jouw runs van dit moment
Klopt is 500 meter bij mij vandaan, geen wonder dat de temperatuur niet omlaag wil
Dat zijn tuinlampjes bij een sluitertijd van iets van 20 seconden.... Dan lijkt het al snel een bouwlamp!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Jan laat ons op tijd weten wanneer we moeten gaan hamsteren en voor hoeveel dagen... weken we proviant moeten inslaan.
Moeten we misschien ook al onze voorzorgen nemen en dit weekend al aan Christmas Shopping gaan doen? | Gewijzigd: 26 november 2010, 00:30 uur, door Katrien Michiels
http://www.windguru.cz/nl/index.php?go=1&a...&fhours=180
Moeten we misschien ook al onze voorzorgen nemen en dit weekend al aan Christmas Shopping gaan doen?
Heb helaas nog geen reclame gezien van de hamsterweken van die bekende winkel maar ik ga wel blikken eten inslaan voor het geval dat...
temperaturen hier in de koekstad flink dalende