Dat word weer lekker dan zaterdag op de manege voor de kids, zijn die paarden ook weer uit hun humeur.
vingers gekruist ! we hebben vorig seizoen ook zo vaak buiten de (sneeuw) pot gepist ! een paar graden te warm en we hebben weer ordinaire regen ! ( en dat is laatste dagen genoeg gevallen !)
klopt zeker weten!, zoals t er nu uitziet is t goed voor dinsdag ! ook voor ons , kijk maar s naar temp!.
maar we wachten af.
en dat ook de eerste schaatswedstrijden op natuurijs gehouden zouden worden. (blader nog maar eens terug...)
Gisteren en vandaag ook lees ik alleen maar weer berichten over maandag/dinsdag, soms al woensdag.
Dat lijkt meer op het 'opschuif effect' dan dat dit een serieuze verwachting is.
Euh zondag is door mij geschreven dat mogelijk over 10-12 dagen de eerste marathon op natuurijs gereden kon worden, dit is een totaal andere bewering waar jij mee aankomt. Wat betreft sneeuw heb ik sinds gisteren al gezefd dat het voor dinsdag/woensdag berekend wordt. Ik vind dat de meeste mensen eerst eens goed moeten lezen, en vooral niet de dingen lezen die ze alleen maar willen lezen!
Dat word alvast wat boodschappen in huis halen, hoef ik iig de deur niet uit als het niet hoeft.
In de gaten houden dus
Topic gaat echt hard btw lol, zo meteen nog deeltje 6 ?
Onweer dagen 2012: 1 !
Ik vind het juist jammer dat het ECMWF nu ook om is. Dinsdag gaat alleen maar ellende brengen voor de winterliefhebber, want die minimale kans op IJzel en hogere temperaturen bovenin zal voor ons juist wel gaan uitkomen.
Geeft gewoon een hoop ellende en daarbij exit winter.
Doe dan maar een vracht sneeuw en daarbij de schuifdeuren voor de kou open zetten...
Belgie Gert Coone
Zondag liggen de maxima rond het vriespunt. Vanaf maandag is de temperatuursverwachting onzeker, door de eerder gemelde onduidelijkheid over de precieze ligging van de depressies. Het blijft in elk geval 's nachts vriezen. Maandag zouden de maxima lichtjes positief kunnen worden, dinsdag en woensdag is de kans op een ijsdag (permanente vorst dus) meer dan 50 procent. Vanaf dinsdagnamiddag neemt de kans op neerslag sterk toe. Of dat sneeuw, regen of ijzel wordt, dat zal de volgende dagen moeten blijken. Een langdurige verzachting lijkt in elk geval nog niet aan de orde. De luchtdrukverdeling blijft gunstig voor eventueel winterweer. Dat bewijst het EPS. Tot en met zaterdag 4 december blijft het ensemblegemiddelde (EC2500) van de temperatuur in de omgeving van Gent vrijwel permanent onder het vriespunt.
RESPECT!! inderdaad goed lezen
En de lokale Weer vrouw Harma boer heeft het er ook over, vooral maandag en daarna
http://www.youtube.com/watch?v=N2eefXZGrQ8...player_embedded
Tot dusver nog niks hiero, de hele dag al niet
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ja meester Al moet ik toegeven dat ik soms echt geen zin heb ook grote stukken tekst te lezen. Vind begrijpend lezen lastig ivm dyslectie. Dus zal me nog wel een schuldig maken aan lezen wat ik wil lezen. sorry.
Geeft gewoon een hoop ellende en daarbij exit winter.
Doe dan maar een vracht sneeuw en daarbij de schuifdeuren voor de kou open zetten...
idd, nu oor ons in het zuiden een pak sneeuw maar woensdag gaat dat dan weer smelten. liever wat minder en dan meer kou dan zoveel en meteen weg! lijkt wel een herhaling van 2008. toen viel ook sneeuw die wegsmolt even later.
En gevoelstemperatuur die erg laag ligt.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!