ik weet bijna zeker dinsdag/woensdagnacht dus dat we met een sneeuwdekje wakker worden is groot maar toch even afwachten
de ijsvloer gaat vanaf zaterdag groeien dat wordt schaatsen en als we de ijspluim van het knmi moeten geloven is het it giet oan oftewel 11 stedentocht
50% met je eens en de andere 50 niet sneeuw is ook leuk als het vroeg valt ik ben namelijk een sneeuw en een ijsliefhebber
moet het wel gaan sneeuwen is nog niet zeker maar ik hoop van wel | Gewijzigd: 25 november 2010, 20:36 uur, door hihi
Als ik het juist heb zullen we dan heftige winden O/NO krijgen wat een dooi scenario op woensdag uitsluit.
(kan iemand met meer ervaring/kennis hierover zeggen wat deze positie van het lagedrukgebied precies inhoud ?)
;) mvg Debbieke
In het licht van de lantaarnpalen zit ik te turen,maar het weer laat zich niet sturen.
Al zit ik te staren en te staren, het gaat sneeuwen, dat idee laat ik niet varen.
Vroeg of laat gaat het gebeuren,dus moet ik nu niet zeuren.
Die sneeuwpop gaat er komen,maar nu kan ik er alleen nog maar van dromen.
gebaseerd op ECMWF 12z:
noord-nederland: +- 4 cm
midden-nederland: +- 9 cm
zuid-nederland: +- 13 cm
vlaanderen: +- 15 cm | Gewijzigd: 25 november 2010, 20:49 uur, door jones
Ik ben dus nog niet echt overtuigd... | Gewijzigd: 25 november 2010, 20:50 uur, door Onweerfreak
mmm minder moet woensdag werken en heb geen zin in herhaling van 25-11-2005, nou ja qua sneeuw wel maar niet qua verkeers hinder. Mijn collega heeft er toen 7 uur over gedaan over 70 km.
Ik heb liever dat ik woensdag wakker word met een mega pak sneeuw dat ik gewoon niet naar me werk kan.
Nope is gewoon motregen bij +1.8
Heftig buitje langs de kust zo te zien windkracht zeven op de teller.
Of zou die stuk zijn