Kaarten laten maxima onder of rond het vriespunt tem volgende zaterdag.
FF loopje gemaakt met middagtemperaturen van maandag tem zaterdag. enjoy
Ik begin nu wel heel angstig te worden, ik moet dinsdag van Hilvarenbeek naar Den Bosch reizen voor woonwerkverkeer.... Ik heb geen zin om of in Hilvarenbeek of in Tilburg te stranden met het OV....
De NS he.
Maar sneeuw lijkt me heerlijk!
Idem hier, we hebben amper wat gehad de afgelopen dagen en ik heb zelfs nog geen vlok sneeuw gezien!
Kaarten laten maxima onder of rond het vriespunt tem volgende zaterdag.
FF loopje gemaakt met middagtemperaturen van maandag tem zaterdag. enjoy
GFS geeft geen echte dooiinval eigenlijk, temps blijven volgens hun vanaf zondag tot en met vrijdag grotendeels in nederland gewoon onder nul!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
ja ik hoor net dat rtl4 zegt dat het niet gaat sneeuwen niet gaat waaien.. nou ik heb nu net nog een keer alle kaarten (ECMWF en GFS) nagekeken en die geven voor woensdag nog steeds neerslag aan, storm in het noorden en lage temperaturen..
Dus misschien hebben zij al kaarten die wij nog niet gezien hebben.. ?? | Gewijzigd: 25 november 2010, 20:16 uur, door Callie-P
wel raar want zoals de kaarten nu liggen zou het volgende week toch echt gaan waaien..
Misschien heeft peter wel mijn glazen bol geleend..
Vrees dat hij wel gelijk gaat krijgen. | Gewijzigd: 25 november 2010, 20:14 uur, door pjotertje
Minimum temp wow wordt vast een koude record of niet
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Van sneeuw zei ze wel niet veel, maar dat zijn we gewoon.
Hehe ik was van plan om het zelfde te posten maar je was me voor. Echt goeie vooruitzichten, ik heb liever dat zonder sneeuw dan veel sneeuw maar meteen gevolgd door dooi.
Dus misschien hebben zij al kaarten die wij nog niet gezien hebben.. ??
Ik denk het niet. De reden dat zij niet plaatsen dat het gaat sneeuwen/stormen en alles wat hier voorspeld wordt is omdat ze vrij conservatief zijn met de voorspellingen. Dit om de simpele reden dat zij in Nederland de leidende organisatie zijn waar iedereen naar luistert. Om onnodige paniek te voorkomen werken zij bij hun voorspellingen werken ze met zeer kleine foutmarges. Aangezien de 'slechte' voorspellingen voor de wind- en sneeuwkansen nog te onzeker zijn praat het KNMI nog nergens over.
Juist,
Door het gezeur in de media lopen ze op eieren.
zie mijn post op pagina 27 | Gewijzigd: 25 november 2010, 20:28 uur, door Callie-P