stel dat jullie nou geduld hebben tot maandag of dinsdag !
We zijn soms net kinderen
Kunnen ook niet wachten | Gewijzigd: 25 november 2010, 17:02 uur, door richardroos
ik ga vanavond naar amsterdam naar de heineken musical hal ik heb alleen vrij weinig gelezen wat daar gebeurt op dit moment kan het zijn dat terwijl het hier in hoogland t droog is en totaal geen last van ijzel het daar helemaal klote is? volgens buienradar is er ook niks maar gwoon sgieuwnierig
Ja leuk om te zien, op de animatie van de sneeuwradar, dat alles vanaf 17.00 uur ineens van geel naar oranje gaat!
Hier bij men thuis deze morge stevige buien met natte sneeuw maar smolt direct.
Bij het binnenkomen van Gent merkte ik dat alles wit zag en ja er lag een dun laagje sneeuw!
Deze bleef toch tot 10à11u deze morge liggen wat toch niet slecht is voor einde November.
Voorspelling lopen toch wel redelijk uit elkaar, zit nog altijd te hopen dat dat laagje vrijdag een bezoek komt brengen bij ons ^^
Voor dinsdag/woensdag ziet het er wel heftig uit maar dat lagedrukgebied mag wat meer langs het zuiden langskomen zodat de aangevoerde lucht toch lekker koud blijft
Maar dat is allemaal nog ver weg op dit moment 3 graden met af en toe wat natte sneeuw hier, laten we hopen op wat buien deze nacht
Wow nice! hier is het net iets kouder als in Hengelo, maar we hebben net alleen nog maar een lange tijd natsneeuw gehad.
Boven Hengelo hangt een behoorlijke bui met droge sneeuw op de sneeuwradar te zien.
ik ga vanavond naar amsterdam naar de heineken musical hal ik heb alleen vrij weinig gelezen wat daar gebeurt op dit moment kan het zijn dat terwijl het hier in hoogland t droog is en totaal geen last van ijzel het daar helemaal klote is? volgens buienradar is er ook niks maar gwoon sgieuwnierig
Leestekens gebruiken a.u.b.. Je kan niet verwachten dat mensen de moeite nemen om wat jij schrijft te ontcijferen. Het is op deze manier geen bericht maar een rebus!
Boven Hengelo hangt een behoorlijke bui met droge sneeuw op de sneeuwradar te zien.
Heb ik gezien, die buien expoderen enorm. laat maar komen die sneeuw, heb de camera standby!!
Greetz | Gewijzigd: 25 november 2010, 17:23 uur, door joeppiejoep01