Hier was het ook de hele dag grijs en grouw en geen een vlok sneeuw.
maargoed mensen we krijgen zowieso sneeuw...gewoon geduld hebben maar dat is al tig keer gezegd.
edit: ik maak me eerder zorgen om de temps die stijgen dan weken wachten op sneeuw.
het is nu helemaal donker ! ( Heiloo )
Straks krijg ik een sneeuwbui op mijn kop tijdens de Atletiek training.... !
Hier precies hetzelfde
Jammer dat er geen sneeuw uit komt vallen, wolken schreeuwen er om
Onweer dagen 2012: 1 !
Volgens mij zie ik al een winterse bui vanuit NNO deze kant uit te komen.
Kijk maar eens op de buienradar.
Het winterweer en de kans op sneeuw houdt ons bezig en mij ook. Dus de stand van zaken:
Ik heb de afgelopen dagen al aangegeven dat de kans op sneeuw geleidelijk toeneemt, maar dat het plaatselijk heel verschillend kan zijn. Dit komt door het buiige karakter. De sneeuw blijft vanwege de “warme†ondergrond niet direct liggen. Maar omdat het vanaf nu kouder wordt zal de kans op plaatselijk een wittige bedekking ook groter zijn. Vanavond en vannacht valt her en der (wat) sneeuw door buien en buitjes. Het kan alleen daardoor al verraderlijk glad worden. De komende nacht vriest het ook op de meeste plaatsen en ook daardoor kan gladheid ontstaan. De vorst is afhankelijk van de opklaringen.
Morgenochtend ook kans op sneeuwbuitjes en gladheid. En natuurlijk, autoruiten krabben! De meest koude nachten verwacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Zondag neemt de kans op sneeuw vanuit het zuiden toe. De meeste sneeuw verwacht op maandag en dinsdag. Dit kan samengaan met een krachtige of misschien wel stormachtige wind. En dan valt er waarschijnlijk een paar centimeter. Dus veel overlast of chaos. In het zuiden komt de dooigrens op woensdag dichtbij. Het gaat hier om de langere termijn, zodat aanpassingen mogelijk zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Bron: Piet Paulusma
ik denk dat er wel hier en daar kan gaan vallen, maar zeker geen grote hoeveelheden, zo te zien aan het weerbericht.
als ik nu even naar de sneeuwradar kijk, zie ik dat de wolk die onstond rond Groningen deels aan het wegvallen is.
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx | Gewijzigd: 25 november 2010, 16:51 uur, door joeppiejoep01