Dit weekeinde verloopt rustig. Er is meest weinig wind en met name zaterdag kunnen enkele sneeuwbuien vallen. Verder in de nacht lichte, daar waar het langer opklaart matige vorst.
@jan visser
Hopenlijk maakt dat spul wat erachteraan komt ook nog zo'n swieperd naar 't oosten, temperatuur idd een stukje gezakt, maar echt actief is dat buitje niet volgens mij, maar kan wel een tijdje blijven hangen.
Ja, altijd prijs!
Heb wel een sneeuwbal in de vriezer nu al een maand of 9 maar die wil ik niet verpeste helemaal meegenomen uit de ardennen 400km naar huis gerede en direct de vriezer in Zo heb ik telkens een wintergevoel als ik de vriezer opentrek
Heeft juist een 5 a 10 minuutjes gehageld voor de rest nog niet veel gezien vandaag van neerslag
ik ben benieuwd naar volgende week
Zo dus in balen dikke vlokken, nou hier nog geen vlok gezien
ik baal idd als een stekker
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Hiernog steeds droog opwat motregen na.. wel voeld het waterkoud aan.. was net nog ff in de bouwmarkt.. helaas sneeuwscheppen en zout uitverkocht..
Maar daarvoor was ik er niet/
Oosten wind neemt toe.. en maakt het zeer koud.. zal me benieuwen wanneer hier wat wits gaat vallen..
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Maar daarvoor was ik er niet/
Oosten wind neemt toe.. en maakt het zeer koud.. zal me benieuwen wanneer hier wat wits gaat vallen..
gebied bedekt een groot deel prov groningen alleen niet uiterste bij grens met duitsland
Zou wit kunnen worden als temp meer zakt.... | Gewijzigd: 25 november 2010, 15:31 uur, door Verwijderde_gebruiker_04