Best is gewoon ff de kaartjes en info die Jan en anderen posten goed te bekijken. Overzicht van topic
wordt minder overzichtelijk als het hier volstaat met verzoekjes
Hier is het gewoon een grijze herfstdag. Temp. ligt rond de 2 graden en wind staat er bijna niet.
Ja zeg dat wel , hopelijk komt daar snel verandering in.
Zoals de meesten al zeggen, we zullen nog moeten wachten tot na het weekend | Gewijzigd: 25 november 2010, 13:12 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
In zwolle is vanmorgen toch een behoorlijk pak gevallen , wou vanmorgen naar mijn werk gaan ben maar thuis gebleven .
Ah u woont in Holtenbroek zo te zien.
\ot
Het gaat hier al weer rap naar de 4 graden.
In zwolle is vanmorgen toch een behoorlijk pak gevallen , wou vanmorgen naar mijn werk gaan ben maar thuis gebleven .
was dat maar waar dan kwam ik meteen daarheen! ook hier saai grijs weer en 2.2 graden.
Een forum topic openen even op INSTELLINGEN klikken en dan je BEWERK PROFIEL INFO dan plaatsnaam in vullen en dan wijzig mijn profiel.
Je hebt een PB !!
EDIT: Henk55 was me voor | Gewijzigd: 25 november 2010, 13:19 uur, door H. Kootstra
Is wel leuk voor 1 keer, Dat er zo veeel valt dat je je zelf moet uit graven
maar de lol zal er snel af zijn als dit vaker zou voor komen in NL en Belgie | Gewijzigd: 25 november 2010, 13:21 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
maar de lol zal er snel af zijn als dit vaker zou voor komen in NL en Belgie
Geloof mij, ik droom ervan , ik zou hetzo graag willen meemaken
http://www.youtube.com/watch?v=nE-f-kZKgLM
en
http://www.youtube.com/watch?v=U9gLFriDm_w
Bron: Meteo Consult, eigen archief. Foto voorpagina: Wouter de Baar."
LOL @ schrijver. Hij slaat de spijker op zijn kop! | Gewijzigd: 25 november 2010, 13:24 uur, door Shadow112
Bron: Meteo Consult, eigen archief. Foto voorpagina: Wouter de Baar."
LOL @ schrijver. Hij slaat de spijker op zijn kop!
Hopelijk komt dit uit, al lijkt het me wel wat overdreven om de kelders in te gaan.