Maar pin me hier niet op vast, het blijft nog lastig te voorspellen en al helemaal niet tot op het dagdeel nauwkeurig. Daarnaast kan het chaos worden, maar het kan ook droog blijven. Koud word het in ieder geval wel mede door de wind, dus je familie doet er verstandig aan om het arctische kostuum uit de kast te halen en jij doet er goed aan om warme chocomel in te slaan
Ik zou je vraag zondagaaf of maandag nog even een keer stellen, dan krijg je zinniger antwoord.
Maar pin me hier niet op vast, het blijft nog lastig te voorspellen en al helemaal niet tot op het dagdeel nauwkeurig. Daarnaast kan het chaos worden, maar het kan ook droog blijven. Koud word het in ieder geval wel mede door de wind, dus je familie doet er verstandig aan om het arctische kostuum uit de kast te halen en jij doet er goed aan om warme chocomel in te slaan
Ik zou je vraag zondagaaf of maandag nog even een keer stellen, dan krijg je zinniger antwoord.
hahaha, ik zal de hele winkel leegplunderen hier!
Maar oke, zoals het er dus nu naar uitziet, zal het hier in midden/oost-NL al redelijk vroeg in de middag beginnen te sneeuwen, laten we zeggen een uurtje of 14/15.00. Zeker is dat natuurlijk inderdaad niet, maar dan heb ik in ieder geval een kleine indicatie.
Dan wacht ik inderdaad nog maar een paar dagen!
Misschien moeten we kaarsjes gaan branden of een PolarLow dans ... hij hoeft maar een klein zetje toch?
Ja laten we iets doen; als het toch een winter vol verrassingen gaat worden dan is deze dan de 1ste....
lol, ik wist dat dit zou gebeuren toen ik dat plaatje hier neer had gezet. Niks veranderd in een jaar hier
Eens in je leven een PL meemaken wil iedereen wel daarom leeft dit thema zo op het forum
Hier in Zoetermeer vielen er gisternacht grote witte natte flatsen naar benee. Niks daarvan bleef liggen.
Ik zit nu in de Randstadrail. Aan de linkerkant zie ik een enorm donkere lucht. Ik gok dat op een zuid-oosten en aan mijn linkerkant is het zo goed als helder.
Deel 5 is al lekker los zeg, vannacht nog 1 ontlading meegemaakt toen ik in bed lag (ergens tussen half 2 / 2 uur) daarna nog even naar de hagelbui liggen luisteren.
Die sneeuwstorm mag er van mij komen hoor, hoop echt dat ie uit komt.
Verder... mooie foto's hier, ben jaloers
Onweer dagen 2012: 1 !
Iedereen de + maagneet op volle kracht zetten, komt de polar low- vast deze kant op
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Of even vragen als ze hem naar ons toe willen blazen, ik zet de stofzuiger alvast wel aan haha.
Hier polar polar polar, kom maarrrrrrr
Onweer dagen 2012: 1 !