M.v.g
Danny
Deel 4 | Gewijzigd: 24 november 2010, 22:55 uur, door arjanbruggink
Ik kan echt niet wachten, ben al zo lang die pluimen en vooruitzichten aan het volgen, het wordt nu wel eens tijd
[/quote]
Je mag al blij zijn dat er nu sneeuw valt/ gaat vallen.
Vorig jaar viel de eerste serieuze sneeuw pas een kleine maand later.
Je vermeldt in je stuk naar mogelijk oprukkende ijzel vanuit het zuiden... Houdt dat in dat de "sneeuwdump" gevolgd wordt door een dooiaanval (lange termiijn) of een tijdelijke stijging van de temperatuur? En welke implicaties heeft dit voor het sneeuwdek?
PS: wat gaat dat hier moordend snel! Tis geen forum meer... maar bijna een chat.
Meestal hobbel ik achter de feiten aan
Zou er dan toch iets op til staan? Goed....het is nog ''ver'' weg!
Het vervelende is.....is dat ik hier met een zwangere zit die elk moment kan gaan bevallen. Leuk zeg met al die sneeuw
Wordt een interessante week... altijd leuk als er iets te beleven is!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
windkaart animatie !!! (klik hier)
als ik zo naar de kaarten kijk, kan er heel plaatselijk wel een dun laagje komen te liggen , maar ik weet het niet zeker.
Ha, Brisk is ook weer van de partij en uit de zomerslaap. Welcome back...
(Twister)
---
En even on-topic, zo wat gaat dat weer hard met die topics, een halve dag niet kijken betekent uren bijlezen, wordt echt een dagtaak, lol! Laatste prognoses zijn weer sterk en zien er winters gezien erg leuk uit! Het wiebelt nogal, maar daardoor blijft het aantrekkelijk spannend wat mij betreft! | Gewijzigd: 24 november 2010, 23:28 uur, door Tyshane