Ik vond 'radio' erg boeiend dus ik heb bijna m'n hele naschoolse leven (ben nu 48) bij verschillende radiozenders in Nederland en België gewerkt als DJ en geluidstechnicus.
Op dit moment hou ik mij veel bezig met radio-automatisering en het schrijven van teksten.
Verder heb ik een mooie dochter van 16 (afblijven!), een uitzonderlijk woeste hamster en 5 gruwelijk lieve katten.
Over het algemeen gaat dat redelijk goed samen.
René
dit doe ik nu zo ongeveer al 9 jaar.
en daarnaast ben ik mama van 2 dochters! (1 en 5 jaar) | Gewijzigd: 25 november 2010, 09:38 uur, door rachel
mijn kindjes worden binnenkort 5 & 7, en dan ga ik part-time vrijwilligerswerk doen in de gehandicaptenzorg zoals het nu lijkt!
verder is mijn grote wens ( ivm werktijden nu helaas nog niet mogelijk) de SOSA in harderwijk!
ik wil (ga) op de ambulance werken.
en verder, tjah niet echt studie, maar ik ben al jaren actief in de watersport, wakeboarden slalomski enzo
cursus hoe ontwijk ik de foute mannen in mn leven is ook n wens
Greetz uut grunn!
Bliss
Doe daar veel werkzaam heden Dat kan zijn .... Bestrating Of op een Rupskraan (graafmachine)
Wij verichten meerendeels werk in nieuwbouw wijken
Zit meestal in de regio Rotterdam Dus niet echt van van huis af
In het verleden hondengeleider geweest, maar door reorganisatie was dit niet meer op te brengen.
komt vast wel goed.
Ik was 14 toen ik begon met kranten bezorgen, en tot op heden sta ik nog iedere dag op om trouw mijn krantjes te bezorgen, soms zelfs 2 á 3 wijken. (Ben nu 20) rond mijn 16e kwamen de vakantiebaantjes... sindsdien elke vakantie had ik wel een baantje! En daarnaast nog steeds de ochtendkranten vasthoudend.
Na het VMBO heb ik nog een jaartje SPW gedaan, helaas beviel me dit niet. Dus ik heb 't jaar toen netjes afgemaakt. En toen ben ik ermee gestopt.
Sindsdien heb ik gezegd dat ik zou werken.
Ik heb een baantje gehad in The Zenith (de grootste discotheek van de Benelux). Ik werkte daar in de weekenden als schoonmaakster. Ik heb hier met volle plezier gewerkt! Ik was er begin januari 2010 weg. Helaas ging de discotheek voor de 2e x failliet in Mei/April. Nu voor definitief.
Tijdens die weekenden heb ik ook een baantje gehad bij de Wibra, erg leuk vond ik dit. Maar ik was veel te moe om uberhaupt nog in het weekend overeind te staan.
Dus stel : Vrijdagavond naar Zenith kwam ik thuis op zaterdagochtend 6 a half 7, mocht ik me klaarmaken en off to work bij Wibra. van 9 tot 5. en dan een powernap, en dan s'avonds weer na The Zenith..
Met de krantenbaas had ik toen een regeling getroffen aangezien die mij echt niet kwijt wil daar.
Nu doe ik momenteel alleen de ochtendkranten.. ben sterk op zoek naar een nieuwe baan!!
Waarschijnlijk wil ik nu in een kledingwinkel gaan werken... Lijkt me erg leuk!
Als hobby heb ik fotografie, ik doe dit met alle plezier, en doe tegenwoordig (for free) fotoshoots van vrienden.
Ik heb dan wel niet de beste camera.. maar dat maakt niks uit, en gelukkig bestaat er zoiets als photoshop ! (haha)
Ik krijg er dan ook erg positieve reacties op, en dat is dan ook mijn doel! | Gewijzigd: 25 november 2010, 09:03 uur, door AddictedStar