Ik zal em aftrappen, zit al 12 jaar niet meer op school, en mijn beroep is geworden, buschauffeur.
Tevens fotografeer ik veel en verheug ik me altijd op vakantie
In de toekomst (binnen 5 jaar) wil ik buschauffeur worden. | Gewijzigd: 24 november 2010, 13:18 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Daarnaast ben ik dj en freelance fotograaf (voorheen deed ik voornamelijk dancefeesten)
En zeer geintresseerd in het weer:D | Gewijzigd: 24 november 2010, 14:14 uur, door Fanatic (Arnhem)
O ja ik fotografeer van af mijn 20 ste met spiegelreflex camera dus zo'n 35 jaar.
ik heb heel wat jaren tussen de 40 en 70 uur in de horeca gewerkt maar door problemen tijdens de zwangerschap van m'n beide zoons (bekkeninstabiliteit) ben ik niet meer in staat om inspannend lichamelijk werk te doen en momenteel gaat al m'n energie op aan m'n huishouden en m'n gezin op de rails houden... ff geen tijd voor buitenshuiswerk dus... | Gewijzigd: 24 november 2010, 14:32 uur, door anirnith
We maken designvloeren van grind, marmerstone en verschillende types kunststofgietvloeren(Betonlook, Eyecatcher en Sensation).
Wij moeten alle Ferrari showrooms maken in de wereld dus ben vaak op pad, deze week West Palm Beach(Florida) en volgende week Abu Dhabi.
Vorige maand heb ik in Luxemburg, Montreal, Philadelphia en Oslo gezeten.