net keek ik naar buiten, en tot mijn verbazing was het natte sneeuw.
klopt dat wel helemaal hier. de temp, of in mijn geval de gevoelstemp is een stuk naar beneden gegaan. Zou het dan toch echt........?
groeten marieke
nieuw woord: snegen. haha
Valid Wednesday November 24th 2010
to Tuesday November 30th 2010
NORTHERN, CENTRAL AND EASTERN EUROPE
Alpine regions will start with a lot of snow, even down to the valley bottoms by the end of the week, very gradually moving away south-southeastwards.Much of the rest of this macro region will be characterised by often cloudy and increasingly cold conditions, the one important variation being an area of sleet and snow that will arrive from Britain and especially affect much of France and Benelux. Difficult driving conditions can be expected notably across Belgium and parts of northern, central and eastern France. Towards coasts and the west rain is more likely.
THE WEEKEND AND BEYOND…
The generally cold conditions with snow for many are forecast to persist.
maar als daar staat -2, dan bedoelen ze de minimumtemperatuur, dus stel dat het die nacht om 7 uur pas -2 graden is, en om 1 uur nog +1, en de buien komen dan, dan is het wel goed mogelijk toch?
laat me niet lachen
Ik verwacht overigens best wel dat hier morgenochtend of vannacht al een klein laagje sneeuw kan gaan liggen, want er worden temperaturen onder de nul verwacht, en buien zijn tot nu toe nog steeds aanwezig.
het spijt me voor de mods maar:
MENSEN STOP PLEASE te praten over weerplaza A.K.A weerblabla !!
ALLES wat op weerplaza gezet word IS NIET WAAR !
doe je zelf en ons een lol en laat weerplaza de boel opnaaien maar niet ons( weer liefhebbers )
als we weerplaza moesten geloven zaten wij vorig jaar 2 meter LETTERLIJK in de sneeuw!!!
en dit jaar dus weer ! en nu geven ze ( zogenaamd op 7 dec 3 graden aan met 16 MM regen !)
geloof je het zelf ? 3 weken vooruit kijken is knap ! zelfs de beste computers hebben nog moeite om goed te voorspellen !
dus nogmaals....doe ons een lol.
groetjes smoke
weather without storms is no weather at all.
Misschien moet ik maar eens naar de chat verhuizen dan, want op het forum ben je vandaag best stil Jan | Gewijzigd: 24 november 2010, 16:19 uur, door olivetomato
Ja ik heb ook mijn werk, gezin en daarintegen heb ik gisteren twee verhaaltjes geschreven, vandaag pluimen gepost + sneeuwkaartjes + tempkaartjes enz enz. Als er werkelijk wat is hoor je me wel hoor
Ja, ik heb het helaas niet zo druk op mijn werk dus zit de hele dag dit topic te F5'en
Vandaar