ik ben hier nieuw heb nu al de winterkriebels ben de afgelopen dagen al dit forum aan t doorlezen. op dit moment hier in hoogland(vlakbij amersfoort) een mooie heldere lucht met een zonnetje nog geen enkele vorm van sneeuw ik ben wel benieuwd of ik dit jaar weer problemen krijg met naar school gaan vanwege de sneeuw verder als ik alles goed heb begrepen zijn de verwachtingen van de komende week:
het gaat donderdag/vrijdag sneeuwen de hoeveelheid is nog onbekend.
vanaf zondag tot en met vrijdag 3 december gaat het harder sneeuwen en ik lees dat meerdere mensen zeggen dat het meer dan 10 cm gaat sneeuwen. meet een kans op dooi op dinsdag
edwin
ik ben hier nieuw heb nu al de winterkriebels ben de afgelopen dagen al dit forum aan t doorlezen. op dit moment hier in hoogland(vlakbij
ik be amersfoort) een mooie heldere lucht met een zonnetje nog geen enkele vorm van sneeuw ik ben wel benieuwd of ik dit jaar weer problemen krijg met naar school gaan vanwege de sneeuw verder als ik alles goed heb begrepen zijn de verwachtingen van de komende week:
het gaat donderdag/vrijdag sneeuwen de hoeveelheid is nog onbekend.
vanaf zondag tot en met vrijdag 3 december gaat het harder sneeuwen en ik lees dat meerdere mensen zeggen dat het meer dan 10 cm gaat sneeuwen. meet een kans op dooi op dinsdag
edwin
ik ben ook nieuwe maar dan nog, welkom!
Nou dan deugd die sneeuwradar ook voor geen meter: http://winter.buienradar.nl/sneeuwradar.aspx
Ik denk dat we wel eens heel veel geduld zullen moeten hebben voordat we hier sneeuw krijgen. De temperatuur ligt nog veel te hoog en voorlopig zullen de buien Limburg nog niet aan doen. Volgens het KNMI zullen de buien vanavond wel verder het land op komen, en dat kan pas interessant worden als het van te voren een tijdlang helder is zodat de temperatuur kan dalen.
Hier (Egmond) hebben we vanmorgen/vanmiddag ook natte sneeuw gehad.
Ik ga even lekker dwarszitten, want ik hoop zaterdag op een zuidwesten wind Wat er daarna allemaal gaat gebeuren maakt mij niet zo heel veel uit...haha
De vraag is wat voor neerslag er komt...sneeuw of toch ijzel.
straks gewoon een vette ijzelstorm, kun je schaatsen op straat
al hoop ik natuurlijk gewoon op sneeuw | Gewijzigd: 24 november 2010, 14:30 uur, door michaellefevre
is me gladheid voorspelling toch uitgekomen xD
Nee maar dit komt waarschijnlijk door de neerslag, ik zie dat daar flinke buien zijn geweest, en die bui is hier over een half uurtje, dus word spannend! ik reken toch stiekem wel op wat sneeuw.