Heej goeiemorgen allemaal,
Het is hier nog droog.
Hoorde de heer Paulusma gister zeggen dat hij voor komende dagen toch echt sneeuwval verwacht. Ook voor het noorden. Meende hier toch tegenstrijdige berichten gelezen te hebben
Het is hier nog droog.
Hoorde de heer Paulusma gister zeggen dat hij voor komende dagen toch echt sneeuwval verwacht. Ook voor het noorden. Meende hier toch tegenstrijdige berichten gelezen te hebben
Moi.
Ja hoorde ik ook maar serieuzer vanaf zondag,, na een vette natte sneeuwbui nu weer even droog. maar temp. zakt nog steeds hier 1,3gr op de klei vlakte.
Ja hoorde ik ook maar serieuzer vanaf zondag,, na een vette natte sneeuwbui nu weer even droog. maar temp. zakt nog steeds hier 1,3gr op de klei vlakte.
Goed...het is natte sneeuw maar dat is toch leuk om te zien na een lange periode
haha bijzonder dat Heiloo op het kaartje staat Ipv Alkmaar ^^.
maarja hier zijn we voorlopig nog de *** in Heiloo ( Like always )
Waarom moet ik dan net op 1 oor liggen
Heb de eerste vlokken natte sneeuw dus mooi gemist
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
off-topic: M'n eerste les van de dag is weggevallen en volgende les is pas om 13.30u, zo vroeg opgestaan voor niets. | Gewijzigd: 24 november 2010, 09:40 uur, door samverhoeven
vannacht hier geen vorst gehad, maar de vooruitzichten voor de komende dagen zien er goed uit:) Ik volg de pluimen en de weerkaarten op de voet (wel met dikke sokken)
vannacht hier geen vorst gehad, maar de vooruitzichten voor de komende dagen zien er goed uit:) Ik volg de pluimen en de weerkaarten op de voet (wel met dikke sokken)
Ha nieuwe aanmeldingen vliegen je om de oren hier haha.
Welkom op deze site en een fijne winter (met o-o) gewenst !!!