indd zeg! dat had ik nog niet eens gezien!!!
zou wel heel mooi wezen waneer de tempratuur die daling gaat maken, ongekend
Meer info & uitleg over de pluimen vind je in dit topic!
| Gewijzigd: 23 november 2010, 15:15 uur, door Tyshane
Zoveel regen was ook niet voorspeld. kom op vorst.!!
zou wel heel mooi wezen waneer de tempratuur die daling gaat maken, ongekend
Ik vermoed dat de pluim uitgaat van een dik sneeuwdek ism onbewolkt weer (stralingsvorst) Het viel mij afgelopen winter ook al op dat gfs steeds de koude lijn zoekt, en de waarheid meest ergens in het midden lag.
Heb hier nog 8 kuub volgende week gaat cv er op draaien.. en hoop deze winter genoeg.. want volgende lading is nog niet brand droog. i.v.m matige zomer. met veel vocht.
ipv witte kerst , witte pakjesavond????
Nee nee, dat mag niet
Allebei wit
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Een echte Grunner stookt zo te zien zelfs zijn CV op hout . | Gewijzigd: 23 november 2010, 15:51 uur, door De Vries, Henk
Trein die wel winterklaar is (video) | Gewijzigd: 23 november 2010, 15:56 uur, door santona
dat denk ik ook,gisteren had je ook kaarten met -20,maar als je dan het sneeuwkaartje er bij pakte was daar ook een mooi sneeuwdekje
Ja dat werkt goed en zuinig met gas.. vraagt de cv warm water gaat de warmwater klep over naar cv instalatie die in combie staat met de radiatoren. en de moederhaard houtkachel doet zijn dienst via een stelsel.. Alleen de termostaat mag niet in bijzijn van combie houtkachel.en scheeld 600tot 700m3 aan aardgas..
Ja Ja we zijn de tijd van turf antrasiet briketten.al lang vergeten
Trouwens hoorde net natte sneeuw vanaaf hier int noord oosten.. | Gewijzigd: 23 november 2010, 16:05 uur, door wiggelrode