Di/Woe
De komende nacht zijn er flinke opklaringen. Voornamelijk aan zee valt nog een bui. De temperatuur zakt in opklaringsgebieden naar lokaal -2 en er kunnen enkele (aanvriezende) mistbanken ontstaan.
Woensdag wordt de aangevoerde lucht vooral op hoogte geleidelijk kouder. Bovendien is de atmosfeer onstabiel. Daardoor opnieuw buienkansen. In het noorden is later smeltende (natte) sneeuw mogelijk. De temperatuur komt uit op maximaal 5 graden. De wind is in het noordelijk kustgebied matig uit het noordwesten, elders een zwakke westenwind.
Do/Vrij
Verdere afkoeling
In het weekeinde komt het kwik overdag amper boven nul uit. Verder veroorzaakt een over de Noordzee trekkende storing soms wat sneeuw. Zoals het zich nu laat aanzien trekt het actiefste deel van het neerslaggebied echter westelijk van ons land langs
Weekend : Verscherping van de kou
Ma/Di Aanval zachtere lucht met zeeer veel sneeuw mogelijk
Maar ik denk dat Jan nog wel met een totaal update komt ( na zijn eerste verhaal begin topic 4)
Di/Woe
De komende nacht zijn er flinke opklaringen. Voornamelijk aan zee valt nog een bui. De temperatuur zakt in opklaringsgebieden naar lokaal -2 en er kunnen enkele (aanvriezende) mistbanken ontstaan.
Woensdag wordt de aangevoerde lucht vooral op hoogte geleidelijk kouder. Bovendien is de atmosfeer onstabiel. Daardoor opnieuw buienkansen. In het noorden is later smeltende (natte) sneeuw mogelijk. De temperatuur komt uit op maximaal 5 graden. De wind is in het noordelijk kustgebied matig uit het noordwesten, elders een zwakke westenwind.
Do/Vrij
Verdere afkoeling
In het weekeinde komt het kwik overdag amper boven nul uit. Verder veroorzaakt een over de Noordzee trekkende storing soms wat sneeuw. Zoals het zich nu laat aanzien trekt het actiefste deel van het neerslaggebied echter westelijk van ons land langs
Weekend : Verscherping van de kou
Ma/Di Aanval zachtere lucht met zeeer veel sneeuw mogelijk
Maar ik denk dat Jan nog wel met een totaal update komt ( na zijn eerste verhaal begin topic 4)
Ben ik ook mee eens
Mijn (on)weer foto's : Foto's
ipv witte kerst , witte pakjesavond????
wie weet beide
Gaaf he die winterse taferelen, maar hoezo te oud? Het staat misschien wat raar (so what), maar als je er echt veel plezier aan beleeft, is een sneeuwballengevecht, sleetje rijden, kastelen & iglo's bouwen etc. etc. toch juist te gek om te doen, ook als je volwassen bent?! Hoe gives a sh*t wat men er van denkt. Enjoy! Pak die schep en maak je kasteel!
(Ja ik heb vorig jaar ook als een gek met een slee (van de kids van mijn vriendin) van een heuvel af geraced! Heerlijk! Men keek wat raar en die kids lachten zich een bult, maar had een paar zeer fijne middagen! )
Good old times inderdaad, prachtige herinneringen!
Ik heb vorig jaar, toen ik stil stond in de file op de A4, een paar flinke klappers gezien. Erg bizar en onwerkelijk gezicht tijdens een sneeuwbui.
Ik leer elke dag weer een nieuw woord hier : Glaskugelbereich (Grote Koffiedik Boek ?)
en Die rode oper toch de ECWMF?
nee allebei zijn ze ECWMF
oper is het operationele verwachting(hoofdverwachting)
en control is de verwachting en dan onverstoord
zo dacht ik het altijd
oper is het operationele verwachting(hoofdverwachting)
en control is de verwachting en dan onverstoord
zo dacht ik het altijd
wat houdt dat verstoorde dan in?
De Dike O-O
een goede naam?
er is een o-o wiki, maar die werkt geloof ik nog niet helemaal perfect
edit, werkt wel goed
maar dat is natuurlijk geen woordenboek | Gewijzigd: 23 november 2010, 15:03 uur, door marcel`westland
Marcel
Alvast een wintergroet, Piet P