hoe groot is de kans dat deze koude periode aanhoudt tot maart???
moet morgemiddag btw afrijden voor m'n rijbewijs
heb ik heel mn rijopleiding (rijlessen) 0 keer regen gehad, altijd droog en vaak zonnig
niet te hopen dat k opeens natte sneeuw heb tijdens mijn rijexamen
enne, hoe zit het met de onweerskansen?
zijn die nog beter geworden ?:) | Gewijzigd: 23 november 2010, 12:04 uur, door marcel`westland
Marcel
We hebben vorig jaar allemaal kunnen zien HOE onberekenbaar.
Er zou toen een sneeuwbui vanuit het noorden over het land trekken. In plaats van zich te verplaatsen stopte hij in het noorden, begon te circelen en te groeien en opeens sneeuwt het in het noorden 48 uur onafgebroken.
(als ik me dit alles goed herinner).
Daar heb ik toen ook flink van genoten
Voor vrijdag niet zo interessant, maar voor volgende week dinsdag....
Schuift de boel toch weer op. Waar is al die sneeuw gebleven die tot zondag zou vallen?
Euh was een model bespreking he, er is niet gezegd dat het zou vallen.... Daar gaan een hele boel mensen jammer genoeg de fout mee in
ja dat is altijd zo ,je moet altijd maar van het minst uit gaan,als er dan 20 cm sneeuw ligt is het feest veel groter
even off topic: in de karwei folder staat een weerstation van cresta voor € 59,00 , kan iemand misschien vertellen of dat wat is?
ik heb er niet veel verstand van maar ook niet zoveel geld voor een duurdere.
alvast bedankt!
richard
Ola, bij de praxis voor 49 dacht ik...
Zeker de moeite waard..
Gr Hoffies
8|
Hij komt straks met een update, hopelijk wat meer info over die sneeuwkansen
Ha ik heb mijn stukkie al klaar , gaat ook nog wat verder en ook nog wat terug in de tijd
hoe groot is de kans dat deze koude periode aanhoudt tot maart???
moet morgemiddag btw afrijden voor m'n rijbewijs
heb ik heel mn rijopleiding (rijlessen) 0 keer regen gehad, altijd droog en vaak zonnig
niet te hopen dat k opeens natte sneeuw heb tijdens mijn rijexamen
enne, hoe zit het met de onweerskansen?
zijn die nog beter geworden ?:)
ik moet 1 dec. afrijden . Heb nog nooit in de sneeuw gereden, dus ik hoop het er ook goed vanaf te brengen.
Leuk!! : http://www.checkcams.com/sauercams/