Ik ben benieuwd! want hier mag wel ff wat sneeuw komen voor zaterdag (Assen, Drenthe)
volgens wrf krijgt no inderdaad niet veel maar meer het midden
wil het plaatje wel toevoegen maar weet zo vlug niet meer hoe te doen op dit forum
Dat zal pas rond de 26e moeten gebeuren. volgens de geleerden zal de wind n.west zijn dus is het noord oosten later aan bod.en de wind zal langdurig tussen N.W & N.O Zitten.. en volgende week een sterke toename van de wind.. uit die hoeken dus vooralsof lijkt het goed ontstuimig te worden..
Waarom komen al die kaarten en info uit Duitsland. Hebben ze daar de beste meteorologen ofzo?
http://www.cresta.nl/index.php?Itemid=2&am...=31&lang=nl
EDIT: Hoop dat het de goeie is
heb hem gisteren meteen opgehaald, wil al tijdje een weerstation, en dit is een leuke mogelijkheid om uit te proberen of het werkelijk wat is.
gisteren ook alles gemonteerd, bevalt tot nu toe goed, en de waardes lijken redelijk te kloppen met de informatie van weersite's.
aan de weermodule zelf kan je wel goed voelen dat het cheap is, de sensors voelen redelijk stevig aan.
vervolgens geupload.
als je mijn profiel bezoekt zie je hem wel, maar als ik een reactie op het forum plaats zie je hem niet.
Om een plaatje in dit topic te posten doe je het volgende, je pakt de link van het online plaatje en zet die tussen "[img] [ /img]" tags (zonder de quotes en zonder de spatie in het laatste blokje voor de slash) | Gewijzigd: 23 november 2010, 11:29 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
het ging om mijn avatar hè
maar heb het inmiddels al voor mekaar
gisteren ook alles gemonteerd, bevalt tot nu toe goed, en de waardes lijken redelijk te kloppen met de informatie van weersite's.
aan de weermodule zelf kan je wel goed voelen dat het cheap is, de sensors voelen redelijk stevig aan.
Ben blij dat deze goed bevalt. Heb zelf geen weerstation trouwens. Klinkt als een leuk ding.
Zijn betrouwbaarder dan k.n.m.i vooral voor ons hier in het n.oosten. en raadplegen meenstal duitse weersvoorspellingen. omdat ze beter inzicht hebben op de duitse bocht.en geheel nord duitsland.
maar heb het inmiddels al voor mekaar
Ooohhh, oeps !!! had ook zo veel bij te lezen...
*gaat nog een bakkie koffie inschenken
Onweer dagen 2012: 1 !
We hebben vorig jaar allemaal kunnen zien HOE onberekenbaar.
Er zou toen een sneeuwbui vanuit het noorden over het land trekken. In plaats van zich te verplaatsen stopte hij in het noorden, begon te circelen en te groeien en opeens sneeuwt het in het noorden 48 uur onafgebroken.
(als ik me dit alles goed herinner). | Gewijzigd: 23 november 2010, 11:39 uur, door klopske
Zorg wel voor voldoende battarijen meende 4 stuks.. geen oplaadbare gebruiken. nagelang de leeftijd zullen de batt. eerder op zijn. komt van display. daar hebben de meensten last van..
Heb zelf ook eentje maar geen cresta. maar maakt niks uit. en heb hem ombebouwt zodat er nu een 6 volt 300ma aanhangt was flauw van batt. kopen en wisselen..
Onweersdagen: 0
We hebben vorig jaar allemaal kunnen zien HOE onberekenbaar.
Er zou toen een sneeuwbui vanuit het noorden over het land trekken. In plaats van zich te verplaatsen stopte hij in het noorden, begon te circelen en te groeien en opeens sneeuwt het in het noorden 48 uur onafgebroken.
(als ik me dit alles goed herinner).
Het frapante is dat onweer-online het enigste van iedereen het goed had, iedereen lachte ons uit (en nu nog) en zelfs Gerrit Hiemstra bemoeide zich zijn eigen er nog mee. Dag later kwamen er meldingen binnen van 72 cm en 60 cm sneeuw
Komt gewoon omdat het kantoor mensen zijn.. die hebben hekel aan kou en winters. twort tijd dat er een winterman komt te presenteren. (EEN JAN?)