als de pluim een keer uitschiet is de winter bij hun gelijk voorbij
nee hier zijn we best nog wel postitief
Dat forum wordt verpest, beter gezegd is verpest door een aantal mensen die alleen van de zomer houden!
en verstand van het weer is bij de meeste daar ook nul,ze zitten te wachten tot de volgende vulkaan uitbarst en denken dan dat we een strenge winter krijgen omdat er 3 meer vulkanen zijn uitgebarsten dan vorig jaar,zulke dingen allemaal
Heeft me al 2 jaar een grote reep chocolade gekost.
Dit jaar weer proberen ????
En het regent hier flink. Bah.
Sorry Jan, het was inderdaad niet hier, dat een orkaan werd voorspeld.
Het moet het meestal op het moment zelf uitwijzen hoe het weer is....
Klopt en mijn vermoeden is dan ook dat ze van de run van gisteren zijn uitgegaan, nu kijken wat GFS er dalijk van bakt
ja,ik ''schrok'' ook wel,maar toen kwam deze pluim weer en ik zie voorlopig geen dooi en word alleen kouder
Ik heb al geruime tijd zitten meekijken, en nu toch maar even geregistreerd..
Klopt het dat de sneeuw van vrijdag/zaterdag volgens de laatste kaarten (runs, vooruitzichten), mee blijkt te vallen?
Ik snap nog niet veel van die opper en die control..
Groetjes en bedankt alvast!:)
Klopt het dat de sneeuw van vrijdag/zaterdag volgens de laatste kaarten (runs, vooruitzichten), mee blijkt te vallen?
welkom op de site
ik kijk meestal naar oper
maar weet het ook niet precies | Gewijzigd: 23 november 2010, 10:39 uur, door marcel`westland
Marcel
haha, ja het lid dat dat plaatste maakt van elke natte sneeuwvlok een sneeuwstorm.
Ik 'volg'(kan geen lid worden) al een aantal jaren de discussies op dat forum, maar de activiteit is daar zeer sterk afgenomen sinds een aantal leden totaal geen respect meer tonen voor anderen en met hun afkeer van de winter de sfeer altijd weten te verpesten. Ze roepen het hardst als het tegenvalt en wanneer er toch een flink plak valt of het toch flink vriest zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Erg jammer. | Gewijzigd: 23 november 2010, 10:40 uur, door klopske
Welkom op o-o!
Groetjes en bedankt alvast!:) Waar en hoeveel sneeuw er gaat vallen is nog niet duidelijk. Veranderd weer per run. Afwachten maar.