Het westen voelt ook de blazende adem van de wind
Die ECMWF pluim is nieuw op pag. 1? If yes, ziet er niet verkeerd uit.
De kids zijn niet de enigen die genieten van een flink pak sneeuw, zoals velen op dit forum het met mij eens zullen zijn.
Wat mij echter meer intereseert is deze zin.
(Vanaf vrijdag wordt het nog kouder met algemene sneeuwval in België.)
Ziet er dan toch goed uit voor belgie althans op deze site en als alles meezit.
http://home.scarlet.be/~bv465264/sneeuw/index.htm
groeten vanuit belgie | Gewijzigd: 23 november 2010, 00:05 uur, door tokko
Zorgen maken omdat er heel veel sneeuw gaat vallen of zorgen maken omdat het feest niet doorgaat?
Het laatste, het is totaal nutteloos om na 1 run en dan notabene de 18u run al te zeggen dat het niets wordt
mmmmmmmmmmmmmm als je alle dagen of avonden op pad ben is het wel es anders knijp hem elke keer weer als manlief werken moet en met mij denk ik ook meerderen het heeft voor en nadelen he!
laten we gewoon het volgende afspreken:
- Wiggelrode krijgt gewoon nix dit jaar, hij heeft vorig jaar zat gehad en wou het niet delen.
- In Zeeland/Vlissingen waren ze vorig jaar zo teleurgesteld dat ze nu een pak krijgen zodat er tot augustus niet gekitesuferd kan worden
- ik las dat er een lijn van verwachting was die liep van A'dam, Woerden Breda. wees een beetje duidelijker want ik weet nu nog niet aan welke kant van de lijn Linschoten ligt.
- Kunnen de Mods en Ops nu eindelijk eens wat aan de merchandising gaan doen, bv een contract met Rolex voor een O-O horklokkie waar je op kan zien hoe laat het gaat sneeuwen/onweren.
- Alle zwangere O-O lezeressen ophokken met de nodige medische zorg
en last but not least,
- WIE GEEFT ZICH OP VOOR HET STROOI TEAM OM TE ZORGEN DAT 5 DECEMBER VEILG VERLOOPT!!
Ik snap wat je bedoelt, maar bij een 18-jarige student als ik komt
het met de nadelen meestal niet verder dan een treinstoring
Afwachten maar!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
het met de nadelen meestal niet verder dan een treinstoring
yep ik snap je maar ja hier man op de ambu en dan weet je het he! sneeuw heerlijk hoor maar moet geen gevaar geven dan alles prima en aangezien de voorzieningen qua strooien niet echt geweldig waren verleden jaar, en hier bepaalde delen van de wegen waren afgesloten pfffffffffffff ben je blij dat iemand heelhuids weer thuis komt.
maar buiten dat om! sneeuw? heerlijk voor mij persoonlijk mag het vallen hoor ben der gek op, maar zal ook vaak weer met zweet handen hier zitten pfffff
Niemand zou hier nog wat plaatsen als we nu al wisten of
het op 3 dec. 2014 om 03:24 sneeuwt.
Stel je voor: "Nee, ik ga de elfstedentocht van 2013 rijden, want in 2012 zal het ijs net niet dik genoeg zijn" | Gewijzigd: 23 november 2010, 00:48 uur, door klopske
Ik hoop dat er morgenvroeg een update van jou komt zodat ik toch nog op de hoogte ben aub.
Op tv zijn ze wel heeeel voorzichtig wat de sneeuwverwachting betreft.
laten we gewoon het volgende afspreken:
- Wiggelrode krijgt gewoon nix dit jaar, hij heeft vorig jaar zat gehad en wou het niet delen.
Ho Ho Erik ik had toen nog aangeboden gratis ophalen.. Maar niemand kweam het halen.. had alles naar de weg geschoven niks was gestolen.
Eerder dat jaar had ik er een bulk metselzand staan en was snel half leeg.. dus doe ik komende periode (met een berg sneeuw) het meenste in bulken. kijken of ze anderdaags leeg zijn.
Trouwens mochten de zuide/weste lingen het komen halen is het eenvoudig op vrachtwagen te laden..Weg is Weg..
Maar voorgevoel voor sneeuw is aanwezig.. Meenstal hoofdpijn.. Dus kunnen ons borst hier weer nat maken. met 18 cm sneeuw.
http://weerplaza.nl/wereldweer/stad.asp?stad=1185
10 graden en ouderwetse regen blegh!
Nederland:
Zie trouwens wel dat de grond nat wordt; toch enige kans op flinke ijzel in het midden van het land van noord-oost naar zuid-west of zie ik dat fout? | Gewijzigd: 23 november 2010, 02:19 uur, door xzaz
Zie trouwens wel dat de grond nat wordt; toch enige kans op flinke ijzel in het midden van het land van noord-oost naar zuid-west of zie ik dat fout?
Hier is van ijzel voorlopig nog geen sprake hoor, nu eerst nog wat regen vanaf donderdag kans op sneeuw, en daarna vriesweer. Wel misschien kans op wat opvriezing van vocht, misschien bedoelde je dat?