Ik kwam dit forum tegen en moet toch zeggen dat dit wel het drukste winterforum is.
Dus vandaar dat ik ook even een kijkje kom nemen .
Danku Jan de weerman voor de vid.
en het gezelligste en het leerzaamst !!!
Dat kan ik nu nog niet oordelen, maar ik geloof je zeker dat dit een gezellig forum.
Ik ben niet de beste in voorspellen en kaarten lezen dus hoop hier mooi wat informatie op te doen.
Fijne avond nog allen.
@jan: veel sneeuw zie ik niet in dat filmpje voor oost-vlaanderen belgie dus denk da we hier uit de boot vallen xD
toch hoop ik op wat want heb een heel apart gevoel vanbinne en het kriebelt diep vanbinne
grtn chris
Eerder eerst weer lager maar de spreiding wordt volgende week groter is meestal zo op langere termijn... | Gewijzigd: 22 november 2010, 22:22 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Klopt dit is ook alleen voor morgen BTW Komend 1.5 uur niet aanwezig, ik moet ook nog werken voor Weerdirect!
daar word ik wel weer blij van dan een vertrouwde voorspeller aan de kust juist sneeuw buien verwacht en in binneland droog met pas eind van weekend sneeuw
Wij aan de kust willen wel testpanel zijn hoor ... en als het een beetje leuke sneeuw is sturen we het verder het land in.
(Ik heb sinds de laatste sneeuwvlok niet meer gepost, maar volg O-O dagelijks hoor)
(Ik heb sinds de laatste sneeuwvlok niet meer gepost, maar volg O-O dagelijks hoor)
ha plaatsgenoot ( bijna ) daar gaan we weer, hopelijk zijn wij nu eens aan de beurt he? Niet als vorig jaar alleen maar Groningen.
haha er staat 19,3 CM momenteel voor dinsdag ^^ wat moet ik dan verwachten 60 CM Sneeuw
Dat word bagger fietsen van veenendaal naar ederveen