het 2de beeld ziet er toch wit uit
Of ik ga dringend een bril moeten kopen of men kleureninstellingen veranderen
Of ik ga dringend een bril moeten kopen of men kleureninstellingen veranderen
Nou dat denk ik dan wel. Ik keek net nog door de gordijnen heen en zag echt nergens sneeuw
Dat tweede beeld is te vaag door het witte licht. | Gewijzigd: 22 november 2010, 19:00 uur, door pjotertje
Ik hoop dat er veel foto's worden gepost en natuurlijk houdt ik ook contact met het thuis-front.
Jan is nog steeds positief over vrijdag tot en met zondag.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Jan is nog steeds positief over vrijdag tot en met zondag.
Precies, de reden is, dat alles nog open ligt. Elke mogelijke variant heb zien langs komen. We moeten echt nog ff geduld hebben mensen. Donderdag weten we het!
Kans op vorming van een sneeuwdek komend weekend is toegenomen: een aanzienlijk groter deel van de modeluitvoer dan gisteren laat het laagje (in meer of mindere mate) boven ons land bivakkeren (ongeveer 90% van de uitvoer laat dat nu zien). In het NO is de kans op vorming van een sneeuwdek en één of twee daaropvolgende ijsdagen met in de nachten matige vorst daardoor toegenomen tot 90% (ten NO van de lijn Den Helder-Enschede). In het gebied ten zuidwesten van die lijn, tot aan de lijn Brussel-Leiden, is de kans daarop ongeveer 50%. Ten zuidwesten van die tweede lijn ligt die kans op 0 (direct aan zee) tot 20%. Vooral voor de Zeeuwen, West-Vlamingen en de Westlanders heb ik dus helaas nog steeds slecht nieuws: waarschijnlijk enkel wat natte flatsen voor hen.
Over de lange termijn valt nog steeds weinig zinnigs te zeggen. Daarvoor verwijs ik naar mijn bericht van gisteren. | Gewijzigd: 22 november 2010, 19:49 uur, door Onweerfreak
Kans op vorming van een sneeuwdek komend weekend is toegenomen: een aanzienlijk groter deel van de modeluitvoer dan gisteren laat het laagje (in meer of mindere mate) boven ons land bivakkeren (ongeveer 90% van de uitvoer laat dat nu zien). In het NO is de kans op vorming van een sneeuwdek en één of twee daaropvolgende ijsdagen met in de nachten matige vorst daardoor toegenomen tot 90% (ten NO van de lijn Den Helder-Enschede). In het gebied ten zuidwesten van die lijn, tot aan de lijn Brussel-Leiden, is de kans daarop ongeveer 50%. Ten zuidwesten van die tweede lijn ligt die kans op 0 (direct aan zee) tot 20%. Vooral voor de Zeeuwen, West-Vlamingen en de Westlanders heb ik dus helaas nog steeds slecht nieuws: waarschijnlijk enkel wat natte flatsen voor hen.
Over de lange termijn is nog steeds weinig zinnigs te zeggen.
Ik had het wel gedacht maar de winter is nog lang
Over de lange termijn is nog steeds weinig zinnigs te zeggen.
Uit voorgaande jaren weet ik dat de kust van NH ten opzichte van ZH, Zeeland en de Wadden de grootste kans op sneeuw heeft (Dat zegt uiteraard niks voor de komende weken) | Gewijzigd: 22 november 2010, 19:44 uur, door koen17
Wadden kan nog een beetje moeilijk worden door de nog warme zee. Ik zal zo even een kaartje maken met mijn sneeuwverwachting erop, wellicht dat het dan nog wat duidelijker wordt. | Gewijzigd: 22 november 2010, 19:48 uur, door Onweerfreak
elke punt is 1 dag. onderaan staat het aantal gevallen Centimeters. ik denk ongeveer dat dit er gaat vallen, maar ook zo weer weg is. | Gewijzigd: 22 november 2010, 19:50 uur, door rdevos
Ik denk dat je iets te enthousiast bent. We moeten nu geen toestanden zoals in december vorig jaar verwachten. Toen zag dat sneeuwkaartje er trouwens zo uit :
Run woensdag 16 december 2009 12Z
| Gewijzigd: 22 november 2010, 19:54 uur, door Onweerfreak