nou precies heb het al een keer eerder gehad naar MOH, met 50 km per uur op de snelweg nou wiehoe! dat is dan niet fijn haha, dus ik ben toch aan het hopen dat de sneeuw even wat later komt! ga ik dan wel een sneeuwballetje gooien
Hallo Mitchel,
Bij deze welkom op dit forum. Maak je niet dik, Henk bedoelt het niet verkeerd: hij gebruikt jou quote om aan te geven dat hij zich naar jou toe richt. Hij heet je dus alleen maar welkom, niks aan het handje....
In forums als deze gebruikt men een quote om naar de persoon te verwijzen. Dit om aan te geven waar het over gaat.
Vooralsnog in de noordelijke kustprovincies enkel buien. Met het meer
noordelijk worden van de stroming breidt de onstabiliteit en daarmee de
buiigheid boven de Noordzee zich morgen overdag wat verder landinwaarts
uit. Buiigheid in het westen is te koppelen aan warme zeewater en er is
ook een indicatie voor kustconvergentie in de modellen. In het
noordoosten ligt het mogelijk anders: Opvallend daar is een kleine 500
hPa koude put (-31 gr.) die vannacht en morgenochtend van noordwest naar
zuidoost over de Duitse Bocht trekt en in het noordoosten overdag een
neerslagmaximum (buien) produceert. Meer naar het oosten geeft NESO
sneeuw.
Opgesteld op maandag 22 november 2010 om 17.02 uur
Welkom iedereen die hier nieuw is!
mogen jullie je hier vermaken
Het viel mij idd ook op dat die WRF kaarten niet werden gebruikt, maar dat probleem word dus nog gefixt.
Maar Jan hoe zit dat dan toch met die neerslag in die pluimen, dat komt niet echt overeen met de verwachte neerslag in andere kaartjes zegmaar .
ik heb er zo enorm veel zin in deze winter heerlijk
pluim is nu echt uberal total winter, ongeveer 6 dagen onder nul ofzo:)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Wat ik zo globaal heb gezien is dat het nog steeds gaat sneeuwen vrijdag.
Wat is de hoeveelheid in het oosten ongeveer. In de omgeving van Enschede.
Groetjes Labmuisje
Ben hoog zwanger en zit niet te wachten op een gladde weg als ik naar het ziekenhuis moet.....
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Als het echt langdurig gaat sneeuwen net als vorig jaar zowat 14 a 15 uur lang.
Nou dan is de chaos compleet.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
HARTELIJK welkom allemaal
of, eh, Welkom terug allemaal
Terug uit zomerslaap . Danku haha.
Krijgen we weer de leuke discussies in de familie, wel of geen winterbanden. Ik blijf gewoon thuis, wel of geen, toch achteraan aansluiten in de file
Wat ik zo globaal heb gezien is dat het nog steeds gaat sneeuwen vrijdag.
Wat is de hoeveelheid in het oosten ongeveer. In de omgeving van Enschede.
Groetjes Labmuisje
Wij in het oosten krijgen donderdag-zondag tussen de 5 en 15 cm.
Maar dat is puur speculatief natuurlijk.
;)
Hoop natuurlijk ook op een fijne winter zodat ik weer praktisch elke week na de ardennen kan.
(Hopelijk werkt men foto uploaden)
http://www.wirtzfeld.be/blog/webcam/ zie geen sneeuw hoor | Gewijzigd: 22 november 2010, 18:37 uur, door pjotertje
Het kon wel eens zwaar gaan tegenvallen jongens, dus laten we ons nou eens niet gek maken, zoals vorig jaar ook steeds gebeurde, en dat ook de helft van de mensen bedrogen uit kwam. Enige nuance mag best!
Het kon wel eens zwaar gaan tegenvallen jongens, dus laten we ons nou eens niet gek maken, zoals vorig jaar ook steeds gebeurde, en dat ook de helft van de mensen bedrogen uit kwam. Enige nuance mag best!
Tsja, het is volgens mij een identieke situatie als dat die vorig jaar voor kwam: trekt het laag ten oosten van ons langs krijgen we regen, gaat ie ten westen krijgen we sneeuw..... Word dus nowcasten denk ik v.w.b. welke neerslagsoort e.d. we krijgen.
Na maanden stiekem mee te lezen ga ik ook maar eens een berichtje plaatsen. Begint er in de ardennen toch al wat wit uit te zien na het bekijken van een webcambeeld.
Hoop natuurlijk ook op een fijne winter zodat ik weer praktisch elke week na de ardennen kan.
(Hopelijk werkt men foto uploaden)
Waar zie jij wit dan?:)
Ben hoog zwanger en zit niet te wachten op een gladde weg als ik naar het ziekenhuis moet.....
Nou....hier nog zo'n ''probleemgeval'' Heb hier ook eentje (namelijk mijn vriendin) die hoog zwanger is. Zal wat zijn met al dat glibber en glij onderweg