We hebben weer een paar koude maanden voor de boeg. Althans, als we Meteo Consult moeten geloven. Volgens het weerinstituut is er 70% kans dat de komende winter net zo koud of misschien nog wel kouder wordt, dan die van afgelopen jaar.
aldus rtl nieuws
Laat de winter maar komen!
Laat de winter maar komen!
alle neuzen lijken de zelfde kant op te staan,nu nog maar uitkommen
En dat is dat niet iedereen gaat vragen:
Krijg IK nog sneeuw?
Hoe laat krijg IK sneeuw?
Hoeveel cm sneeuw krijg IK?
Want daar heb ik mij (en velen met mij) vorige winter stierlijk aan geergerd.
Verder hoop ik op heel veel sneeuw voor heel het land
Ik vind het trouwens erg interessant om te zien dat nu alle 2 de modellen(ECMWF en GFS) nu allebei kou berekenen, terwijl dat eergister nog niet zo was. Ik ben dan ook nog best een leek op weerkundig gebied.
PS Het is behoorlijk druk hier volgens mij, kan namelijk niet meer zien hoe veel gebruikers er online zijn | Gewijzigd: 22 november 2010, 16:42 uur, door weerfanaat
Ik vind het trouwens erg interessant om te zien dat nu alle 2 de modellen(ECMWF en GFS) nu allebei kou berekenen, terwijl dat eergister nog niet zo was. Ik ben dan ook nog best een leek op weerkundig gebied.
PS Het is behoorlijk druk hier volgens mij, kan namelijk niet meer zien hoe veel gebruikers er online zijn
De kans op onweer is het grootst in het westen van het land (bij jou). Maar het lijkt me ook wel leuk
dat hier wat onweer komt. Heb het namelijk nog nooit meegemaakt sneeuw en onweer samen.
Zo....ik ook alles ff weer bijgelezen. Dat houd dus in dat ik mooi in het goeie gedeelte van het land woon gheghe
in 2008 ook al in de sneeuw gestaan in de rij, heb een uur staan klappertanden!
vind sneeuw echt prachtig, maar niet als ik vanaf groningen naar arnhem moet in een grote bus en s'ochtends nog weer terug en er licht 'wel' zoveel sneeuw...
Zei daar iemand sneeuw?
Mijn zomerslaap zit erop. Net 'even' wat terug gelezen en we zijn weer klaar voor de winter. Leuk om weer/nog veel mensen van afgelopen winter actief te zien hier.
Ik hoop dat het een drukke o-o winter wordt (druk hier is veel sneeuw en kou)
Grtz Brisk | Gewijzigd: 22 november 2010, 17:04 uur, door Brisk
Nu kan ik daar geen prediction van sneeuw zien tot aan het weekend.
Zie ik iets over het hoofd????
Klopt, ik heb ze al een mail gestuurd vanmorgen dus zal wel opgelost worden
Nu kan ik daar geen prediction van sneeuw zien tot aan het weekend.
Zie ik iets over het hoofd????
het probleem is dat je naar de kaarten kijkt van vorige week (vrijdag 19 nov) | Gewijzigd: 22 november 2010, 17:06 uur, door jones
Inderdaad, 12 t/m 14 november hadden nog een 24hr gemiddelde temperatuur van 10 a 11 graden. Minder dan 2 weken later en het 24hr gemiddelde keldert met pakweg 12 graden
www.weerstatistieken.nl is een erg handige website hiervoor.
Verrek nu zie ik het ja,ging er gewoon vanuit dat het de lopende week was.Zo
ging het vorig jaar tenminste. Goed probleem opgelost.