Maar leuke vooruitzichten...
Kan ook leuk worden, als de grond nog te warm is.
Krijgen we sneeuw wat klein tijdje blijft liggen, en vervolgens wat gaat smelten en dus troep krijgt.
Vervolgens gaat het in de nacht goed vriezen, en dan is alles ijs .
Dit heb ik ook met de dooiperiode van afgelopen winter meegemaakt, het dooide overdag langzaam, en s'nachts vroor het, dus allemaal natte boel wat weer bevroor, je kon werkelijk waar gewoon niet op de stoep lopen
Maar ik had er een hoop plezier mee whahah.
weet niet wat mensen zeggen over dat t niet blijft liggen,dauwpunten zijn zwaar onder de min..grond is ook weer niet zo warm
Ik denk dat het blijft liggen, we hebben overigens al een paar keer in de nacht grondvorst gehad.
Er zit nog nauwelijks kou in de grond, het moet eerst echt minstens een nachtje vriezen van te voren, anders krijg je blubber. Maar gelukkig wordt die nachtvorst al voorspeld. | Gewijzigd: 22 november 2010, 14:21 uur, door Rutte31
7,1gr.
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/47.html
Haha, dan lijkt het me wel logisch dat dit heerschap hier erg populair is :kuch,kuch:
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
februari is niet eens de koudste maand,dat is volgens mij januari met een gemiddelde van 2,8(febrauri 3)
en piet voorspelt voor december echt flink koud en januari kouder dan normaal.
dus zo prut voorspelling is het niet
Ik meld me ook weer na een lange zomerstop. Natuurlijk heb ik al wel weer een tijd meegelezen met de nieuwe wintertopics.
Verwachting ziet er erg leuk uit. Ik hoop op veel sneeuw en koude (en stiekum op sneeuw op mijn verjaardag, precies een week na Sinterklaas, zou dan de derde keer van m'n leven zijn).
Overigens heeft het hier op 25 november 2005 ook erg veel gesneeuwd; het was toen een complete chaos op de weg.
Laten we hopen op een fantastische winter.
Ik meld me ook weer na een lange zomerstop. Natuurlijk heb ik al wel weer een tijd meegelezen met de nieuwe wintertopics.
Verwachting ziet er erg leuk uit. Ik hoop op veel sneeuw en koude (en stiekum op sneeuw op mijn verjaardag, precies een week na Sinterklaas, zou dan de derde keer van m'n leven zijn).
Overigens heeft het hier op 25 november 2005 ook erg veel gesneeuwd; het was toen een complete chaos op de weg.
Laten we hopen op een fantastische winter.
Hey Ja,
Ook weer terug net als ik. Welkom en laten we hopen op een mooie periode.
Gr uit Emmen
Alex
geef de mensen nog een week en de elfstedenkoorst breekt uit
half metertje maar??????
nee, ik ga er maar ff vanuit dat het natte sneeuw is,
kan het ook NOOIT tegenvallen
Als ik de laatste kaart bekijk van GFS dan kunnen ze in het noordoosten van het land een sneeuwhoeveelheid verwachten van 20+ centimeter tot en met zondag. O ja ook wel even leuk om de kansen op onweer erbij te zetten....
Erg gaaf om dit te zien Winter-inval met Onweer
camera gaat in de oplader | Gewijzigd: 22 november 2010, 15:02 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
GAAF!!!
en midden NL ?????
midden wordt bijna altijd overgeslagen bij verschillende siteverwachtingen
(ik ga nog nergens zeker vanuit)
en midden NL ?????
midden wordt bijna altijd overgeslagen bij verschillende siteverwachtingen
(ik ga nog nergens zeker vanuit)
Gfs geeft aan voor midden en zuid tot 10cm zoals ik al aangegeven heb in mijn bericht