Heb zelf de run niet bekeken maar aan dat kaartje van Jan te zien valt dat slechte wel mee dus. Barbecuen in de winter is ook niet verkeerd trouwens, vuurkorfje en een gloeiwijntje met een stuk flink stuk vlees. Best te doen.
Ik kreeg nou juist de indruk dat hij daar juist wel rekening mee hield, vandaar de percentages, dat zijn juist nuanceringen.
Dit stuk is gebaseerd op de afgelopen 4 modelruns van alle beschikbare modellen (GFS, ECMWF, GFS-ENS, EC-ENS, GEM, GEM-ENS, JMA, NOGAPS, BOM ACCESS, UKMO, GME en nog wat ander spul). Het is dus zeker ook een trendbeschrijving geweest. Maar zo'n trend kan morgen weer heel anders liggen, dan dus weer (als het nodig is) een update van de kansverdelingen. | Gewijzigd: 21 november 2010, 23:42 uur, door Onweerfreak
Zekers! Wij hebben het wel eens gedaan met wat vrienden, was een zeer geslaagd moment, sneeuw erbij en het vroor dat het kraakte, maar niemand had last van de kou, gezellig dat het was. Weer eens wat anders... Snow-b-cue! Of Brrrr-b-cue!
Ach ja, beter een witte bril, dan een WC-bril toch?
Geweldig al die Runs!!
Ik zie op deze kaartjes weinig kwakkel weer als ik eerlijk ben
ik ben en blijf nog steeds positief. | Gewijzigd: 22 november 2010, 00:14 uur, door tony
Niet de pluim laat voor di 30/11/10 een drastische stijging van temp zien, maar de oper laat dat zien. Echter de oper wijkt sterk af van wat de meeste members dan nog doen, namelijk voor kou gaan. Dat maakt de oper op dat laatste stuk waar hij zo snel ophoog gaat onbetrouwbaar. Het is dan beter om af te gaan op wat het overgrote deel van de members doet. Het laten zien van kaartjes van de drama oper run heeft dan ook zeer weinig waarde.
Trouwens al snel daarna gaat de pluim ook zeer uitspreiden en heb je er nog weinig aan. | Gewijzigd: 22 november 2010, 01:57 uur, door Martian