Wiggelrode heeft de oplossing. Ik bedoel, 60% kans dat hij met die sneeuwkanon richting het zuiden kan spuien
Ik wil dan ook weer niet te gierig overkomen gheghe
Ik wil dan ook weer niet te gierig overkomen gheghe
Als jij nog genoeg peut in joun vrachtwagen hebt dan ga ik ook het zuiden benevelen met poedersneeuw.. alleen als we hier 30cm sneeuw hebben.
Kom maar op met die sneeuw kan niet meer wachten
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Zit nog een beetje in ivm de winterstop maar daar is wel wat aan te veranderen. Der zou maar meer dan 30cm vallen, zitten we der nog aan vast ook.
Wat een spreiding verder zeg, precies zoals ik al zei in mijn stuk.
Spreiding? ik zie alleen wat spreiding aan het eind, rond woensdag pas.. de laatste dag van die pluim.
Wat een spreiding verder zeg, precies zoals ik al zei in mijn stuk.
let op die warmte prik duurt voor kort of word wel bijgedraaid door de pluim zelf...
de 10 graden overdag zie ik niet meer gebeuren.
kleine edit: als je je gelijk wilt showen moet je toch even geduld hebben voordat je dingen roept.
van: jaaa kijk zie je wel !...wacht nou maar gewoon af wat het weer doet ! | Gewijzigd: 21 november 2010, 22:19 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
de 10 graden overdag zie ik niet meer gebeuren.
Het kan wel, mocht er een WC opsteken, wat natuurlijk niet te hopen is...
Gelukkig is jaar zo om.. en volgend jaar geld het niet meer.. en op 30cm reken ik niet. het gaat heel mooi als er 10cm zou vallen..
Hoe vaak komt het voor met uitkomst van kaarten. en vooral deze situatie. het hoeft maar even anders gaan of engeland en germany krijgt een pak..
Het moet eerst goed duidelijk te zien zijn. en dan geloof ik pas als ik het zie sneeuwen.want binnen een uur kan er nog vanalles veranderen.
Ja das nogal logisch toch? Kans op extreem winterweer is er ook. Zo heb je je goed ingedekt.
20% dit, 20% dat, 60% dat, ja zit altijd de goede oplossing tussen. En later: tada zie je wel dat ik gelijk had.