Leek er toch aardig op hierzo Met de ene sneeuwbui na de andere, geweldige dag was dat.. | Gewijzigd: 21 november 2010, 17:20 uur, door Boxer
om eerlijk te zeggen het mag van mij goed doorwinteren ben echt winterliefhebber maar voor men beroep niet zo gezellig xD vooral niet als alles onder ijs en sneeuw ligt en je met 18m op de baan bent ^^
Zelfde hier!
Ik moet niks van de zomers hebben, dan zit ik ook altijd binnen.
Met winter ben ik aldoor buiten, alhoewel word het alleen maar werken deze winter, en bijna geen zicht op buiten, dus merk ik er alleen wat van als ik naar me werk moet lopen, of als ik terug naar huis ga s'avonds
om eerlijk te zeggen het mag van mij goed doorwinteren ben echt winterliefhebber maar voor men beroep niet zo gezellig xD vooral niet als alles onder ijs en sneeuw ligt en je met 18m op de baan bent ^^
Welkom op o-o!
Tja...ook met 18 meter en 420 pk's dien je rekening te houden met het weer he
Dat is waar; nu afwachten wat de noorse depressie gaat doen - soms is een kleine verschuiving al voldoende om er regen of sneeuw te verwachten of -10 en +10
Maakt dat deze voorpret niet een beetje groter? Iedereen die in afwachting is wat die noorse depressie gaat doen.
Tja...ook met 18 meter en 420 pk's dien je rekening te houden met het weer he
dankje en ja idd gaat zoeits aan het schuiven en je leven kan er al van afhangen en niet dat van jou alleen maar van andere je bent tenslotte niet met speelgoed onderweg het is rapper gebeurd dan je denkt mag van mij stenen uit de grond vriezen en sneeuwen gelyk zot maar zolang ze de banen maar berijdbaar houden niet zoals vorig jaar te weinig zout valt er dn plots veel sneeuw heel het land lam lol nja ze zeggen hun voorbereid te hebben we zullen zien eerst zien dan gelove hea xD
dat maak een winter alleen al leuk,mensen die involle verwachting zijn van de winter.een soort pakjesavond,maar dan met sneeuw en ijs en het duurt een paar maanden lang
Ik voorzie een echte winter.
Die tot maart door zal zetten.
(dat hoop ik altans)
Je merkt nu toch al dat er kouder weer aankomt.
En misschien waren die polen russen en Duitsers niet zo dom.
Ze zouden nog best gelijk kunnen hebben.
Ik ga het hier de komende dagen goed in de gate houden.
Gaat weer ouderwets hard.
Nou maar eens afwachten wat dat kreng gaat doen die komt afzakken vanuit Noorwegen. Als die het land optrekt kan ie alles om zeep helpen.
Maar de voorpret alleen al is geweldig!
Ook moet je echt niet blij worden als je tijdens de sneeuw op de weg zit want neem van mij aan dat de overheden niks geleerd hebben van afgelopen winters zelfde geld voor de ns.
Ook moet je echt niet blij worden als je tijdens de sneeuw op de weg zit want neem van mij aan dat de overheden niks geleerd hebben van afgelopen winters zelfde geld voor de ns.
off-topic: Er hoeft maar 1 vlokje te vallen voor de NS om met rode letters op de vertrek-borden te komen...
on-topic: Nu ik het bijna overal lees moeten de weer-diensten er toch wel van overtuigd zijn dat er een serieuze winterperiode aankomt
on-topic: Nu ik het bijna overal lees moeten de weer-diensten er toch wel van overtuigd zijn dat er een serieuze winterperiode aankomt
KNMI:
dinsdag 23 november tot en met zaterdag 27 november
Wisselend bewolkt met vrijwel elke dag kans op neerslag. Temperatuur aanvankelijk rond 6 graden, geleidelijk enkele graden zakkend. 's Nachts lichte, later mogelijk matige vorst.
zondag 28 november tot en met zondag 05 december
Naast bewolking ook nu en dan zon. Grote kans op winterse buien. De temperatuur ligt enkele graden onder de normale waarde voor de tijd van het jaar met in de nacht lichte tot matige vorst.
Run ziet er betrouwbaar uit mede door het ontbreken van een tube. Met een oostelijke stroming rond het krachtige hoog tussen Groenlland en Noorwegen wordt er relatief koude lucht aangevoerd. In de staafdiagrammen is er van tijd tot tijd ruimte voor de zon (vooral vanaf donderdag wanneer de koude lucht over een relatief warme Noordzee aangevoerd wordt) en gaan de temperaturen ruim onder de normaal. Gedurende deze week komen een groot aantal van de members met minima (ruim) onder het vriespunt. Neerslagkansen zijn vanaf woensdag duidelijk aanwezig, langs de kust wel groter dan landinwaarts. In zowel de 15-daagse pluim als EPS-sneeuwval en in bijzonder weer tabel is de kans op sneeuw vrij groot. Vrijwel alle members berekenen volgend weekeinde een lagedrukgebied in onze omgeving, in ca 30 members (waaronder de Oper) trekt het laag west van Nederland langs. In de 15 daagse pluim zien we vanaf volgende week dinsdag een duidelijke toename van de spreiding.
@knmi