Just kidding!
Ik weet het zo snel niet, wel lastig te beoordelen omdat de hoogte moeilijk te bepalen is. Verder is het in dit soort gevallen handig om een groot deel van de lucht op de foto te zetten (overzichtsfoto) zodat de rest ook te zien is, nu is het een detail, althans zo lijkt het, en dat maakt het wat lastiger te classificeren.
Kan je iets meer erover melden? Was de hele lucht zo bedekt? Of was dit net een klein afwijkend deel? Mammatus is het niet mijns inziens...
Ik weet het zo snel niet, wel lastig te beoordelen omdat de hoogte moeilijk te bepalen is. Verder is het in dit soort gevallen handig om een groot deel van de lucht op de foto te zetten (overzichtsfoto) zodat de rest ook te zien is, nu is het een detail, althans zo lijkt het, en dat maakt het wat lastiger te classificeren.
Kan je iets meer erover melden? Was de hele lucht zo bedekt? Of was dit net een klein afwijkend deel? Mammatus is het niet mijns inziens...
Ik weet dat er achter me ook een aantal van die bellen zaten, maar niet zo veel als op de foto, en de rest was gewoon bewolking.
Ah oke, moeilijk moeilijk. Zou het echt niet weten. Eerder geplaatste foto van Marcel lijkt er wel erg veel op overigens.
Nee sorry, ik heb er maar 5 gemaakt en geen daarvan is verder af.
Ik heb er nog wel een van achter me
Whalesmouth:
De arcus zelf met de whalesmouth:
Mammatus:
Ik hoop dat je hier wat mee kunt...