Je gaat toch niet vertellen dat onze peter timoteef dit geroepen heeft?? Die man die bij 20 graden nog een winterjas aantrekt omdat hij kou haat!
Niet verkeerd, ziet er goed uit, het is nog anderhalve week, spannend dus of het in de kaarten blijft...
Lol, haha!
We zullen zien, wellicht dat er via illegale wegen nog wat magneten uit Rusland geïmporteerd kunnen worden! Formaatje Russische beer...
Lol, dan moet hij er echt veel vertrouwen in hebben... | Gewijzigd: 17 november 2010, 20:44 uur, door Tyshane
Wie weet word dit wel een droomwinter oftewel, horrorwinter
! | Gewijzigd: 17 november 2010, 21:30 uur, door jewaitit
Hmm, de KNMI-pluim is binnen... Het ensemble gemiddelde ligt ruim boven de operationele run...
Ik ben niet zo gerust op het grote aantal ensemble-members die voor volgende week meestentijds ruim in de plus blijven. | Gewijzigd: 17 november 2010, 22:02 uur, door Martian
Ik denk dat je dat verkeerd interpreteert (of ik jouw verhaal, lol) maar die '18 november' die er bij de pluimen staat slaat niet op de geldigheid van de pluim, deze beslaat n.l. een langere periode en gaat niet over 1 dag...
Ok, maar de tendens richt zich aardig naar beneden. Het zal met horten en stoten gaan maar uiteindelijk komen we er wel...
Ja mag ook wel, nog vroeger de eerste sneeuw pret
Maar we gaan er maar vanuit dat de eerste vlokjes volgende week naar beneden dwarrelen
| Gewijzigd: 17 november 2010, 22:38 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Zelf op 1200 meter hoogte is het warmer.. De wind komt ook nu uit het oosten...
Vaag!
Check dit:
http://www.holidayinfo.cz/zima/kamera.php?...;cat=7&raw=
Groetjes | Gewijzigd: 17 november 2010, 23:02 uur, door Hoffies
Schaatsen in November, gaat dat lukken?!?!
Mijn boute voorspelling: zondag 28 november schaats ik op natuurijs...
(wordt vervolgd)