btw, ligt het aan mij of klopt de tijd op de server niet helemaal? die loopt nog op zomertijd geloof ik...
Dit is hoe het strand vanmiddag was: flinke woei inderdaad
Als ik snel ben slaap ik nog voor de wind gaat aantrekken welterusten voor de gene die ook gaan slapen, en wakker blijf ze voor de gene die opblijven..
luchtdruk is hier alweer gestegen en stijgt nog, nu op 984, en wind is rond de 22km per uur, dus erg rustig vergeleken bij vanmiddag..
lekker hoor ^^ dat soort woei bedoel ik inderdaad! zo-een waar je schuin tegen de wind in kan hangen
Hahaha.. nou echt relaxed was het eigenlijk niet Het regende de hele tijd, en dan met die keiharde koude wind zorgde dat ervoor dat de rechterkantr van mijn gezicht als bevroren aanvoelde.. ik kreeg er koppijn van! En ook mijn handen bevroren zo'n beetje terwijl ik aan het filmen was.
Maar aan de andere kant had het ook wel weer wat
Maar aan de andere kant had het ook wel weer wat
Brr, ik ken het gevoel.. Niet fijn!
Jaja, ik heb je gehoord, was wel geinig vond ik...waar kan ik het terugluisteren? heb namelijk het gesprek van 17.15 gemist
wind gaat plots zeer zwaar te keer hier.
Niet verwacht dat die nog zo fel ging uitpakken. Jan, je hebt gelijk dat het nog niet gedaan was en dat het rond 1 uur terug zou beginnen ongeveer
ja maar vammiddag had het hier ook niet veel gedaan qua wind. Maar goed. Eindelijk ervan genieten. Ik ga seffens mijn bedje in en de wind horen huilen . (en dingen horen weg/omwaaien )