Als ik de kleuren mag geloven, krijgen we windkracht 11 - 12 of zie ik dat verkeerd?
De windstoten zelf hebben een kracht van 11 tot 12 beaufort. Dat wil niet zeggen dat de wind zelf dat constant zal zijn. (Die zal volgens de voorspellingen veelal rond kracht 8 liggen in het ZW en 9 in het NW van Nederland)
Maar het meest verradelijke zijn en blijven de windstoten
Edit: Jan was me voor | Gewijzigd: 11 november 2010, 23:13 uur, door koen17
Duidelijk, thanks voor de opheldering!
Succes morgen bij 538, "Knock 'm down"
Ons thuisveld kennende, zal het inderdaad meer weg hebben van Oud Hollands "Zwientie Tikk'n"
http://img.regiosalland.nl/2009/08/luttenberg_08.jpg
En doet het zeewater onderweg nog wat met de intensiteit..?
ok, is dat ook weer duidelijk voor mij, thanks
Ja. Qua wind zitten we wel goed. Maar het westen is voor onweer/sneeuw nu niet de ideale plaats
Zo rij je 120 en whooosj beetje tegenwind(relatief 240KM/h ofzo)en ik vloerde het gaspedaal bij amper nog 110 tering een halve tank leeg gereden tussen Stadskanaal en Meppel.
Tot zover dus langzaam rijden voor het milieu
Maar het was het waard,net de kermis zo'n stormpje.
btw, ligt het aan mij of klopt de tijd op de server niet helemaal? die loopt nog op zomertijd geloof ik...
Ook hier nog erg rustig weer met af en toe een beetje wind, maar veel stelt het niet voor.
Ik las ook eerder dat het pas rond een uur of één weer op zou komen, volgens Jan.
Voorlopig dus maar lekker naar bed met een goed boek en dan zien we wel of Flevoland morgen nog bestaat | Gewijzigd: 11 november 2010, 23:42 uur, door madeagle1