Ik ook niet!! Woonde destijds in Teteringen. Lord.... pikzwarte lucht. Ik sliep op zolder en keek als klein meisje van 7/8 jaar mijn ogen uit!! Ja, dat was heftig. Zo heftig heb ik het niet meer meegemaakt.
Rond 01.00 vannacht zal het naar verwachting wat toenemen, maar ik geloof nooit dat wij met windsnelheden boven de 70/80km km per uur uit zullen komen hier in Breda.
Nog een mooie foto gespot op nu.nl
Die foto staat al bij de nieuwsberichten over de herfststorm. Die vind je hier. bericht aangepast aangezien deze al op het forum staat
Debbieke forummoderator
Hier gaat de luchtdruk weer omhoog, van 981 naar 984 en de wind is ineens ook bijna gaan liggen, was dit het?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
De regen en lokaal stevige buien met lokaal onweer trekken de komende uren naar Duitsland. Lokaal komen daarbij nog zware windstoten voor tot rond 80 km/uur. Van het westen uit wordt het wisselend bewolkt en neemt later vanavond en vannacht de kans op een bui weer toe, in het noordelijk kustgebied mogelijk met onweer. De temperatuur blijft met een graad of 10 vrij hoog. De wind draait naar west tot zuidwest en neemt vanavond tijdelijk wat af. Vannacht wordt de wind boven land weer (vrij)krachtig, in de kustprovincies hard tot stormachtig met vooral in het noordelijk kustgebied kans op storm, kracht 9, daar zijn ook zeer zware windstoten mogelijk van ruim 100 km/uur. De minimumtemperatuur ligt tussen 11 graden aan de kust en 7 in het oosten.
Morgen overdag komen vooral in de ochtend nog enkele buien voor. In de middag en avond neemt de bewolking van het zuidwesten uit toe en gaat het regenen. De wind blijft in eerste instantie flink doorstaan en gaat pas in de middag in kracht afnemen. De middagtemperatuur ligt rond 12 graden.
Bron: knmi
Nee, dit was het zeker nog niet... maar apart is het wel....
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Rond 01.00 vannacht zal het naar verwachting wat toenemen, maar ik geloof nooit dat wij met windsnelheden boven de 70/80km km per uur uit zullen komen hier in Breda.
Precies,dat was dikke windkracht 10 geloof ik,bij ons was onze schuur dak weg gewaaid ,gewoon compleet er af.
Maar zo wordt het vanavond niet,heel de dag maar een paar goede vlagen gehoord ,maar stelde niets voor,
Dus ik sluit me bij jou aan, 70 / 80km/h max,
Ja mooie foto idd
foto is niet van vandaag, maar wel mooi
Woei stormschade in Zwolle Zuid
vertel mij is, waarom is het altijd zwolle zuid waar het schade wordt, altijd als eerste zwolle zuid!. ik snap dat niet